sameoldwall Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Hei, Jeg har ett problem med min spotify program. 75 prosent av tiden så fryser Spotify, og da jeg må avslutte programmet og gå inn igjen. men det funker ikke alltid, noenganger må jeg restarte hele pcèn for at den skal funke, og det funker ikke alltid det heller! er det noen som vet hva jeg må gjøre for å fikse på dette? jeg vil gjerne nyte musikken som jeg har betalt for! PS: jeg har en lik tråd som denne, men jeg aner ikke hvordan jeg sletter dem... Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Prøv å avinstaller programmet og installer det på nytt. Det bruket som regel å fungere Lenke til kommentar
sameoldwall Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Prøv å avinstaller programmet og installer det på nytt. Det bruket som regel å fungere Jeg har prøvd det mange ganger, men det hjelper bare ikke :/ Vet du om noe annet jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Oppdater drivere, formater og installer windows på nytt Lenke til kommentar
sameoldwall Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Er det for mye å spørre om du kan forklare hvordan jeg gjør det? =) Lenke til kommentar
heh115 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Det er nokså omfattende og tror ikke at det er nødvendig. Tips. Lag deg en bruker på Norsk freakforum. Folk har mye mer peiling der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå