Bendorama Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Slik ser min steam ut fortiden: Utrolig plagsomt, går jo ikke an å se på nyheter over spill og tilbud lenger, vært slik den siste måneden. Noen andre som har hatt dette? evt, vet hvordan fikse det? Har ikke så lyst å slette steam, og instalere på nytt, tilfelle alle div lagret info og games på spillene skulle forsvinne, alt for mange timer til å miste det. Takker for hjelp Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 bare å installere på nyt, spillene forsvinner ikke. Lenke til kommentar
duppsko Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Det der har skjedd meg flere ganger, men det har bare vært litt slapp nettdekning. Jeg løste det bare ved å trykke på "Store" et par ganger. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Nyttet i alle fall ikke å reinstall, slapp dekning, hmmm kanskje, kan nå laste ned med 1.3 mb stabilt når nette funker! men telenor har klart å gjøre nette ustabilt i det siste, nette forsvinner noen minutter 1-5 ganger daglig. Kanskje hjelper å prøve å åpne port til Steam i ruteren? ikke at tilkoblingen er sperret, etter som steam funker jo, bare grafikken ser jo håpløs ut i butikken. Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Steam bruker Internet Explorer til å vise webinnhold. Skjer det samme hvis du går på Steam Store på internett med IE? Endret 16. april 2011 av iskaldcola Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 niks, det ser helt fint ut i IE8? (er vell 8 som er nyeste nu?) Kan vell kanskje ha noe med det å gjøre da? fordi at IE kom vell ganske så NYLIG ut med siste nettleser eller? Lenke til kommentar
IskaldCola Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Fant ut at Steam har sluttet å bruke IE for et år siden, så posten min over er dessverre feilinformasjon.. Jeg ville prøvd å installere Steam på nytt og se om det virker. Lenke til kommentar
Bendorama Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 har prøvd reinstall, funket heller ikke. no dritt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå