NeEeO Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Hei, Finnes det et gratis musikkprogram likt spotify, (untatt wimp) med gratis mener jeg å høre på ubegrenset sanger. Og det ikke er på noe måte "Prøveversjon/trial/demo" . Pga private grunner(er bare 14år) . Har jeg ikke god nok økonomi til å kjøpe spotify. derfor må jeg nok gå over til et annet musikkprogram. Endret 16. april 2011 av Noreply Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Sikker på at du ikke har råd? 50 kroner i måneden er 12,5 kroner i uken. Om du kutter ut en brus i uken har du plutselig råd til Spotify likevel. 3 Lenke til kommentar
koots Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Grooveshark, men biblioteket der er veldig rotete imo. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Sikker på at du ikke har råd? 50 kroner i måneden er 12,5 kroner i uken. Om du kutter ut en brus i uken har du plutselig råd til Spotify likevel. Problemet er at jeg ikke har bankkort..har ikke lov til å kjøpe ting fra nett. Dessuten har jeg prøvd spendon kort, det negative med det er at man får ekstra utgifter. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Åja, det er jo en annen sak. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Sikker på at du ikke har råd? 50 kroner i måneden er 12,5 kroner i uken. Om du kutter ut en brus i uken har du plutselig råd til Spotify likevel. Problemet er at jeg ikke har bankkort..har ikke lov til å kjøpe ting fra nett. Dessuten har jeg prøvd spendon kort, det negative med det er at man får ekstra utgifter. Narvesen eller 7/11 1 Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Grooveshark, men biblioteket der er veldig rotete imo. Iforhold til Spotify er Grooveshark = 0. Endret 16. april 2011 av Noreply Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Grooveshark er det nærmeste du kommer spotify uten å punge ut. Lenke til kommentar
NeEeO Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Grooveshark er det nærmeste du kommer spotify uten å punge ut. Du kødder ? Hva med Itunes? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Itunes er ikke mye gratis skal jeg si deg. ^^ Edit: Vel, selve applikasjonen er det, men ikke musikken. Endret 16. april 2011 av Benny Lenke til kommentar
blured Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Opprett en paypal-konto. Om du får foreldrene dine til å overføre 300,- dit (mot en eller annen tjeneste) så har du spotify i et halvt år. Eventuelt så kan de betale spotify for deg fra sin egen bankkonto, spør du pent så er ikke det helt umulig. Edit: Men om jeg husker riktig så finnes det vel slike "spotifykort" en får kjøpt i en del kiosker og butikker. Endret 17. april 2011 av blured Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Grooveshark er det nærmeste du kommer spotify uten å punge ut. Du kødder ? Hva med Itunes? iTunes er ikke noe som helst lik spotify. edit: spør foreldrene dine om de orker å sponse deg med 49-99kr i mnd for spotify. Tviler på at du får et nei. Endret 17. april 2011 av Skrujernet Lenke til kommentar
Pasi Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hvordan er det mulig å ha ikke ha råd til 50 kroner i måneden? Lenke til kommentar
DSetre Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Eventuelt om du ikke har råd til 50kr i måneden, kan du jo skaffe deg en jobb. Levere VG for eksempel. Lenke til kommentar
koots Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 edit: spør foreldrene dine om de orker å sponse deg med 49-99kr i mnd for spotify. Tviler på at du får et nei. Sleng på at du da får ubegrenset med musikk, lovlig, så burde det funke, eventuelt så får du ta en ekstra innsats i hjemmet. Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Da er grooveshark bedre. Pandora her større fokus på radiofunksjonen, mens grooveshark mer på at du skal høre på den musikken du har valgt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå