ronron25 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Når jeg klikker på f.eks Hjemmemappe under Steder, så får jeg opp en boks hvor det står: "Kunne ikke opprette arkivet" og "Type arkiv ikke støttet". Kan noen forklare hvorfor det har blitt slik og hvordan jeg kan endre det, slik at jeg kan få frem mappene mine? Lenke til kommentar
Kagee Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Hvis du åpner filbehandleren ved å taste Alt+F2 og så skriver nautilus, får du åpnet mapper da? Jeg mistenker at du har satt Arkivhåntering til å åpne mapper, i stedet for nautilus. Forsøk å høyreklikke på en mappe, velge "Åpne med et annet program" og velg "Bla gjennom mappe". Dersom dette fungerer, kan du hake av for "Husk dette programmet for «mappe»-filer" neste gang du gjør det. Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Takk for svar! Joda, jeg får tilgang når jeg bruker nautilus eller klikker på steder og eller går via Datamaskin. Men jeg får ikke tilgang via f.eks Steder>Hjemmemappe>Musikk osv. Merkelig problem? Supert Kagee! Du satte meg på sporet. Jeg valgte å bla gjennom filer og da fikk jeg det tilbake slik jeg har hatt det tidligere. Takk for hjelpa ! Endret 17. april 2011 av ronron25 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå