Hanojr Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Hei, har fått russeklær, men ingen russekort. Noen som vet hvorfor? blir ikke russekortene sendt sammen med alt annet? Takk for svar. Endret 16. april 2011 av Hanojr Lenke til kommentar
Jompio Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Hei, har fått russeklær, men ingen russekort. Noen som vet hvorfor? blir ikke russekortene sendt med alt annet? Takk for svar. På min skole kom de utenom. Altså seinere Lenke til kommentar
signii Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 På min skole kom de sammen med det andre. Ta en telefon til respektiv leverandør, for det er vel en stund siden du fikk klærne? Jeg fikk i alle fall mitt rundt tiende mars. Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Fikk du det i posten eller på skolen? Fikk klærne idag. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Hvilken leverandør har du, Russeservice eller Russedress? Russeservice sender russekortene i samme pakke som klærne, mens Russedress sender russekortene for seg selv senere, til skolen (uavhengig om du har bestilt klærne rett hjem). Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Har bestilt fra russedress.no Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Ta kontakt med russestyret ditt, det er de som har ansvaret for å dele ut på skolene Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Ok, bare dumt at det er påske nå, sånn at jeg ikke kommer på skolen. En ting til jeg lurer på. Er det for seint å bestille nå? Takk for svarene Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Det du kan gjøre er jo f.eks. å sende en representant fra russestyret en melding på Facebook og høre eller noe For sent å bestille klær er det ikke, men er usikker på russekort. Om man designet ferdig kortene sine før 12 november (tror jeg det var) så skulle du ha fått dem allerede... Lenke til kommentar
Hanojr Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 God idé, skal se om jeg finner de på face Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå