Veritas_ Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Hva ønsker vi egentlig. Har absolutt ikkje lyst å sjå City i ei finale med mogelegheit for å vinne eit trofé og for min del er det klart viktigare å hindre det, enn at vi ender opp i finala, det blir heller ein bonus. Blæh, LFC-mentalitet det der. For meg er det viktigere å vinne cupen. Om vi greier å hindre City på veien, får være en bonus. Og enda mer deprimert blir man når man vet at Liverpool kommer til å hjelpe Arsenal i morgen. Samtlige Liverpool fans håper jo også at laget dems taper i morgen, akkurat som mot Chelsea i fjor. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Latterlig av Latias. Selvsagt er vårt fokus på eget lag, noe annet er skammelig. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Latterlig sagt fra begge to, men forventer ikke mer. Liverpool skal alltid vinne, Liverpool går alltid for å vinne og det eneste som betyr noe for Liverpool er å vinne! Og hvem faen (av Liverpool-supportere) ønsker at vi skal tape, jeg skulle veldig gjerne hatt konkrete eksempler. Når det er sagt tror jeg ikke vi vinner, fordi Arsenal kjemper om ligaen og fordi vi sliter borte mot Arsenal og har alltid gjort det. Hvis vi da taper, vil det garantert komme noen smålige fis fra den leiren om at spillerne ikke gadd å gjøre en innsats for å hjelpe dem osv., men det er typisk bullshit som går inn det ene øret og rett ut det andre. Man Utd-fans skal bare være maks glade og høyst takknemlige for at vi har hjulpet dem denne sesongen med å dra Chelsea ut av tittelkampen, tror de ville vært en tøffere utfordrer enn Arsenal blir. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Tro du meg, de finnes. En av dem satt i canal pluss studioet en sesong 1 Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Ta kritikken fra Limbeck som et bevis på hvor store dere er og hvor mye verdi dere har. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Latterlig sagt fra begge to, men forventer ikke mer. Liverpool skal alltid vinne, Liverpool går alltid for å vinne og det eneste som betyr noe for Liverpool er å vinne! Og hvem faen (av Liverpool-supportere) ønsker at vi skal tape, jeg skulle veldig gjerne hatt konkrete eksempler. Du kan søke på tråder på liverpool.no, redandwhitekopforum, vgd, dagbladet osv relatert til hjemmekampen mot Chelsea. Det finnes mange som ønsket at Chelsea slo sitt kjøre Liverpool i fjor for å stoppe United. Når Gerrard presterer å gi Drogba den mest åpenbare gavepakka i fotballhistorien, for å så på verdens mest kunstige vis henge med gjeipen, finnes det bare en konklusjon. Skylder ikke på noen andre enn oss selv om det blir Arsenal som vinner tittelen, men det er klart vi påpeker at Utd sannsynligvis ikke kommer til å få noe hjelp fra en klubb hvis integritet var borte for dagen mai 2010. Ikke prøv deg engang, LFC gav beng i kampen mot CFC og du/dere vet det. Mulig Liverpool hadde tapt uansett, men de prøvde ikke, man vinner ingen hjerter med å bare møte opp. Det begynner å bli lenge siden 1995 og dengang var ikke LFC en bitter og sjalu klubb (supportere), slik den i større eller mindre grad (alt ettersom) er i dag. Forståelig, det ville vi vært også etter 21år uten en ligatittel. 4 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Ta kritikken fra Limbeck som et bevis på hvor store dere er og hvor mye verdi dere har. Jøss. At det gikk så lang tid før jeg fikk den. Men ok. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Var vel fordi vi aldri fikk kritikk grunnet vår mangel på storhet? Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Liverpoolseier, vi fokuserer på oss selv, og jeg ønsker at vi skal vinne hver kamp uansett. Vi har fortsatt (teoretiske) muligheter til å avansere på tabellen, og selvfølgelig går vi for seier. Som Hewitt sier, det er det denne klubben handler om. Punktum. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Og hvem faen (av Liverpool-supportere) ønsker at vi skal tape, jeg skulle veldig gjerne hatt konkrete eksempler. Hadde eg bare klart å søkt på forumet her så er eg rimelig sikker på at under innspurten i fjor så var det flere som heller ønsket Liverpool tap enn at United tok ligaen. Men når det er sagt så var jo det i en periode der Liverpool ikke hadde en dritt å spille for. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Jeg teller 0 (null) i kamptråden hvertfall. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1225443&st=0 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Latterlig sagt fra begge to, men forventer ikke mer. Liverpool skal alltid vinne, Liverpool går alltid for å vinne og det eneste som betyr noe for Liverpool er å vinne! Og hvem faen (av Liverpool-supportere) ønsker at vi skal tape, jeg skulle veldig gjerne hatt konkrete eksempler. Du kan søke på tråder på liverpool.no, redandwhitekopforum, vgd, dagbladet osv relatert til hjemmekampen mot Chelsea. Det finnes mange som ønsket at Chelsea slo sitt kjøre Liverpool i fjor for å stoppe United. Når Gerrard presterer å gi Drogba den mest åpenbare gavepakka i fotballhistorien, for å så på verdens mest kunstige vis henge med gjeipen, finnes det bare en konklusjon. Skylder ikke på noen andre enn oss selv om det blir Arsenal som vinner tittelen, men det er klart vi påpeker at Utd sannsynligvis ikke kommer til å få noe hjelp fra en klubb hvis integritet var borte for dagen mai 2010. Ikke prøv deg engang, LFC gav beng i kampen mot CFC og du/dere vet det. Mulig Liverpool hadde tapt uansett, men de prøvde ikke, man vinner ingen hjerter med å bare møte opp. Det begynner å bli lenge siden 1995 og dengang var ikke LFC en bitter og sjalu klubb (supportere), slik den i større eller mindre grad (alt ettersom) er i dag. Forståelig, det ville vi vært også etter 21år uten en ligatittel. Klart det alltid vil finnes enkeltpersoner, men det sier mer om dem og hvor mye de bryr seg om Liverpool. Majoriteten vil aldri tenke slik. Akkurat likt ville det vært i en omvendt situasjon også. De sure oppstøtene dine ellers skal jeg ikke kommentere engang, utover at de er uvanlig bitre, smålige og uten grunnlag. Det er klart at dere vil tenke slik du gjør, det vil dere også gjøre om vi taper i dag. Det er patetisk, men slik vil det alltid være. Vinner vi ikke "for dere", ja, da må vi jo ha tapt med vilje! Enormt bra logikk, hvordan kan man argumentere mot slike fantastisk begrunnede påstander du slenger rundt deg med ... 1 Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Uten grunnlag? Hvor er argumentene dine egentlig? Nei, du har ingen, som du selv skriver. Fotball handler mye om subjektiv tolkning, ikke bare tall og fakta. Det burde selv du vite. Logikken min sier at når spillerne ikke løper, jobber eller prøver, så vil de heller ikke vinne. Mao slår logikken min et hardt slag i bordet, mens din post er bare en sur drue fordi sannheten svir. 2 Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Nei, du driver med det du alltid har gjort, påstår ting i hytt og pine som du på ingen måte kan knytte til virkeligheten. Du spyr ut dine egne subjektive meninger/bitre følelser som fakta og sier at sånn er det, fordi jeg sier det. Andre tror kanskje på deg, jeg rister bare på hodet i oppgitthet. Chelsea-kampen var en svak kamp (men at du setter det på spissen med at vi bare møtte opp og ikke løp er bullshit as usual, skapte da til og med noen sjanser), men vi hadde ingenting å spille for og du av alle burde vite godt at Liverpool spiller svake kamper med jevne mellomrom. At Gerrard spilte gjennom Drogba med vilje er en tullete påstand uten rot i virkeligheten, som vanlig fra din side. Det var et jævla idiotisk uhell, men han har også gjort det før - det betyr ikke at det er gjort med overlegg. Det er tydelig at du ikke så Chelsea-kampen, og hadde bestemt deg på forhånd at om Liverpool tapte var det med vilje. Du får leve i troen, jeg velger å tenke litt lengre enn som så. 1 Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Liverpool skal vinne, selvfølgelig! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Tør jeg påstå at en anonym avstemning ville gitt mange flere svar på "Arsenal - Liverpool-tilhengere"? Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Hvordan skal vi da vite om det ikke er masse stemmer fra united folk? Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Tør jeg påstå at en anonym avstemning ville gitt mange flere svar på "Arsenal - Liverpool-tilhengere"? Du kan jo påstå akkurat hva du vil, men har inntrykk av at de fleste her inne bryr seg mer om laget sitt enn om andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå