Thor. Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Jeg rengjorde maskinen med trykkluft for noen uker siden og nå fant jeg ut at cpu topper 100 grader under load. Regner med at kanskje kjølepasta bør byttes ut. Hva tror dere? Kabinettet er et CM storm sniper med 3X 200mm vifter + 2X 120mm. Kan ikke skjønne at luftflyt er et problem og det er heller ikke støv i maskinen. Idle er på mellom 43 og 50 grader, load er på 93 til 100. Romtemperatur er på opptil 26 grader. Bytte kjølepasta eller kan det være andre årsaker? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Kjenn etter om selve kjøleren sitter godt nok. Kan ha løsnet litt hvis du håndterte kabinettet under rengjøring. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Kjører en Q9400 i på et MSI-kort med stock kjøler og er aldri over 75 grader, og jeg kjører det i et kabinett uten vifte... Sykt... Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Det er tydelig at kjøleren ikke sitter på plass. Skal sjekke det snarest. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå