Mr Bubbles Skrevet 6. mai 2011 Del Skrevet 6. mai 2011 Hvor finner jeg Kenshi i bakgrunnen? Jeg har sett Skarlett, men strengt tatt er det bare en dame med røde klær. Det kan være hvem som helst. Har heller ikke sett Kitana noe sted. Btw om de hadde vært gjort klar på forhånd ville de vel ha vært med i det ferdige spillet? Jeg håper vi får mye bra DLC, men jeg vil ha mer enn bare flere folk. Jeg tar gjerne flere modes, enda flere Challenges, og gjerne en trippel-tag team som i Marvel vs Capcom 3. (dvs tag-team med tre stk på hvert lag). Mulig jeg tar feil, men hadde ikke Mortal Kombat 2 lengre ladder på høyere vanskelighetsgrad? Og hva med en turneringsmodus? Eller, øh, Puzzle Kombat? (det var faktisk veldig morsomt!) Husker å ha hørt at det ikke er som Marvel vs Capcom 3 hvor Jill og Gorath allerede er i spillet og man er nødt til å enten kjøpe dem online eller kjøpe limited edition for å få tak i dem. Med Mortal Kombat 9 så skal det være sagt at det er virkelige ekstra innhold som man får lastet nedved å kjøpe DLC og det er ikke spillinnhold som allerede er i spillet fra før av og som man må unlocke ved å kjøpe DLC. Dvs. at Ed og teamet må utvikle karakterene før de kan bli lansert, dermed betyr det også at ingenting er gjort på forhånd. For meg så nøyer jeg med ekstra karakterer, men sier ikke nei takk til ekstra innhold som f.eks. extended story mode eller flere challenges. Kenshi kan noen ganger sees i bakgrunnen på the pit(2). Det varierer hvem som slåss der, har dratt kjennsel på Kenshi, Frost og Taven tror jeg. Veldig mulig de bare bruker karakter modellene fra ps2 era spillene der da pga den lille størrelsen på figurene. Ed Boon sa i går på sin twitter at de mest sannsynlig ikke kommer til å lage nye modes for dlc. Dette var et svar på om puzzle kombat ville komme som dlc. Kan se ut som jeg må se langt etter en survival mode.. Æææh, det var leit å høre. Hadde vært fet med en survival mode som kan bringe singleplayer-moduset til et enda høyere nivå. Jeg får vel krysse fingrene (og tærene) på at det blir flere challenges og mer story! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Regner med at det skal være mulig å bruke de alternative skinene man låser opp til karakterenee, men hvordan gjør jeg det egentlig? Ser ingen knapp når jeg skal velge fighter. Et utrolig kult spill, skikkelig underholdende og overraskende stort til slossespill å være. Den nord-amerikanske samlerutgaven er forbanna rå. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Regner med at det skal være mulig å bruke de alternative skinene man låser opp til karakterenee, men hvordan gjør jeg det egentlig? Ser ingen knapp når jeg skal velge fighter. Et utrolig kult spill, skikkelig underholdende og overraskende stort til slossespill å være. Den nord-amerikanske samlerutgaven er forbanna rå. Trykk start istedenfor X/A når du velger karakter. Husk også at selv om du har låst opp skins, så må du gå inn i nekropolis og sjekke den relevante karakteren for at den skal være tilgjengelig. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Ah, ok. Takk. Er innom Nekropolis titt og ofte, er såpass mange karakterer jeg ikke kjenner at jeg syns det er greit å lese mini-biografien deres. Elsker krypten også, selv om jeg blir litt skuffa hver gang det kommre enda en fast-painting av et brett Og hvor skal jeg egentlig bruke Kombat Kodes? Lenke til kommentar
Santar Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) Regner med at det skal være mulig å bruke de alternative skinene man låser opp til karakterenee, men hvordan gjør jeg det egentlig? Ser ingen knapp når jeg skal velge fighter. Et utrolig kult spill, skikkelig underholdende og overraskende stort til slossespill å være. Den nord-amerikanske samlerutgaven er forbanna rå. Amerikansk Kollectors Edition? Interessant. Hvilket cover fulgte med der? Kjempeflott Steelbook cover på EU Kollectors ihvertfall. Blir det ikke litt kronglete med dlc da når spillet er Amerikansk? Online er jo region locked også(om du har ps3 ver.) så da kan du jo ikke spillet mot andre fra europa heller. Endret 7. mai 2011 av Santar Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Og hvor skal jeg egentlig bruke Kombat Kodes? Hvis jeg ikke tar feil så funker Kombat Kodes bare for lokal multiplayer og visse online modes. Har ikke fått testa det pga PSN, men er noen knapper du kan trykke mens matchen loader. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Ah, ok. Takk. Er innom Nekropolis titt og ofte, er såpass mange karakterer jeg ikke kjenner at jeg syns det er greit å lese mini-biografien deres. Elsker krypten også, selv om jeg blir litt skuffa hver gang det kommre enda en fast-painting av et brett Og hvor skal jeg egentlig bruke Kombat Kodes? Jeg har ikke prøvd det selv, men mener at Kombat Kodes skal kunne brukes på versus-kamper. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg har ikke brukt koder på dette spillet, men på tidligere MK-spill fikk vi taste dem inn når vi spilte Versus. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 7. mai 2011 Del Skrevet 7. mai 2011 Klassiske kostymer til Cyrax og Sektor (LEAK!): Min lenke Lurer på om det blir flere alternative DLC kostymer framover nå, siden Kitana, Jade, Mileena, Scorpion, Sub-Zero og Reptile har en hver atm. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg har ikke spilt gjennom historien eller fått alle alternative kostymene, men jeg fant consept art for Cyber Sub-Zero. Mulig han er med i historien, men det er jo en mulighet for at vi får cyber-versjon av flere karakterer etterhvert. Smoke, Cyrax og Sektor var jo vanlige mennesker som ble forvandlet til cyborger, og det tyder på at Sub-Zero også ble det i historien. Det burde med andre ord være fullt mulig med Cyber-Scorpion, for eksempel. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 @Santar: Spiller på Xbox 360. Coveret er det vanlige spillcoveret, men det var bokstøttene jeg var ute etter. DLC og online er jeg ikke sikker på, men i og med at spillet funker ser jeg ikke hvorfor ikke det skal funke også. Har ikke nett om dagen så får ikke prøvd online. God tid til å trene på med andre ord. Min personlige favoritt er nok Noob Saibot. Eller Tobias Boon om du vil (to av originalskaperne av serien). Smoke er også ganske kul! Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Forresten, er det noen her som vet hvem han fyren som tilfeldigvis dukker opp en gang i blant på skjermen er? Han med en blå t-skjorte om jeg husker riktig. Er bare min andre MK-spill, så... De tre første spilte jeg hos mine venner, men kjøpte dem aldri selv. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Aner ikke. Har sett ham bare en gang selv, men han har vært med i tidligere spill også, som du sier. MK vs DC var han ikke med i i hvert fall! Hva tenker dere om karakterdesignet? Jeg syns hver enkelt ser ganske bra ut, men sett under ett blir de litt like og kjedelige. Mileena, Jade og Kitana for eksempel. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Forresten, er det noen her som vet hvem han fyren som tilfeldigvis dukker opp en gang i blant på skjermen er? Han med en blå t-skjorte om jeg husker riktig. Er bare min andre MK-spill, så... De tre første spilte jeg hos mine venner, men kjøpte dem aldri selv. Det er Dan Forden, composern til spillet. Han har vel dukket opp slik siden MK2. Ikke i ps2 spillene dog. Sjekk 00.23 i denne videoen http://www.youtube.com/watch?v=c9ffF8CScOk Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Aner ikke. Har sett ham bare en gang selv, men han har vært med i tidligere spill også, som du sier. MK vs DC var han ikke med i i hvert fall! Hva tenker dere om karakterdesignet? Jeg syns hver enkelt ser ganske bra ut, men sett under ett blir de litt like og kjedelige. Mileena, Jade og Kitana for eksempel. Jeg er enig med deg at Mileena, Jade og Kitana kan være ganske like, men har de ikke alltid vært det da? Jeg synes at karakterdesignet er svært bra med tanke på det mørke og dystre utviklerne har prøvd å få frem - pluss at de passer til omgivelsene eller stage'ene om du vil. For en gangsskyld ser man ikke noe manga/animé-frisyrer i et slåss-spill. Forresten, er det noen her som vet hvem han fyren som tilfeldigvis dukker opp en gang i blant på skjermen er? Han med en blå t-skjorte om jeg husker riktig. Er bare min andre MK-spill, så... De tre første spilte jeg hos mine venner, men kjøpte dem aldri selv. Det er Dan Forden, composern til spillet. Han har vel dukket opp slik siden MK2. Ikke i ps2 spillene dog. Sjekk 00.23 i denne videoen Hva er egentlig hensikten med det? Skal det være morsomt? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jo da, men mer variasjon er jo ikke farlig det heller. Som jeg sa, de er fine hver for seg men sammen er det jo bare et langt tøystykke mellom bena og en maske foran munnen med unntak av noen få mennesker som Cage og Sonya. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Hva er egentlig hensikten med det? Skal det være morsomt? Det startet nok som en in-joke blant utviklerne. Nå er det nok med mere for nostagiens skyld Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 Jo da, men mer variasjon er jo ikke farlig det heller. Som jeg sa, de er fine hver for seg men sammen er det jo bare et langt tøystykke mellom bena og en maske foran munnen med unntak av noen få mennesker som Cage og Sonya. Hahaha, enig med deg at de fleste er veldig like. Ta for eksempel: Scorpion, Sub-Zero, Smoke og Noob --> Oppskrift ninja-tights(skidrakt) og maske m/et par tweaks. Kvinnelige karakterer --> Oppskrift: minst mulig klær. Synes nå at P2-kostymet til Smoke er veldig lik P1-kostymet til Sub-Zero. Sett bort ifra fargen så klart, heh. Men hva hadde du tenkt deg kunne være annerledes med tanke på 'variasjon' av antrekkene til karakterene, da? Hva er egentlig hensikten med det? Skal det være morsomt? Det startet nok som en in-joke blant utviklerne. Nå er det nok med mere for nostagiens skyld En 'in-side joke' altså. Følte at jeg måtte spørre forumet, siden samboeren min fikk en WTF-opplevelse da vi spilte VS sammen og lurte selvfølgelig på hvorfor i all verden denne rare fyren plutselig dukket opp på tv-skjermen under kampen. :!: Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 (endret) ... Det første spillet var greit nok, men det var for primitivt til å ta av. Det først spillet i MK hadde sykt grafikk da den kom ut. Det var ingen andre spill på den tiden med slik grafikk. Gamleplay var også annerledes og mye fetere enn andre slåsse spill på den tiden. Jeg husker det var kø i min lokale videobutikk hvor hvor de hadde mk1 arkademaskin som var spesiell lager for MK1 med seter osv, hvor spill nerdene ventet på kø for å spille MK1. 5kr for 2 kreditt Endret 8. mai 2011 av Game-master Lenke til kommentar
Santar Skrevet 8. mai 2011 Del Skrevet 8. mai 2011 En 'in-side joke' altså. Følte at jeg måtte spørre forumet, siden samboeren min fikk en WTF-opplevelse da vi spilte VS sammen og lurte selvfølgelig på hvorfor i all verden denne rare fyren plutselig dukket opp på tv-skjermen under kampen. :!: Hehe. Her er et intervju med Dan Forden hvor han forteller om opprinnelsen til "Toasty". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå