AltF4 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Sjekket i dag, min nord-amerikanske Kollectors Edition er sent og på vei hjem ^_^ Gleder meg, spillet virker utrolig kult. Bare så synd det kommer til å ta evigheter. Lenke til kommentar
Santar Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Survival kommer forhåpentligvis i DLC. Har fått med meg de ryktene ja, krysser både armer og ben her Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 Det var som jeg fryktet om bossene... Først møtte jeg Goro. Jeg hadde ikke sjanse å ta ham, for hver eneste gang han kom nær holdt han meg og denget løs. Dro jeg for langt unna begynte ham med de der jordskjelvene sine og skøt den grønne greia. Men jeg fant ut at jeg kunne skyte ham fra avstand, og så hoppe nært, sparke ham i luften og stikke av om han kom for nært. En liten legsweep fungerte også overraskende bra. Resultatet ble en Flawless Victory og en så godt som Flawless, og det på Medium. Så var det Shao Kahn... maken til idioti har jeg ikke sett på lenge. Fyren plukket frem de feigeste triksene han har og spammet dem som en tulling. Resultatet var at jeg klarte en X-Ray på ham, men det var den eneste gangen i to runder jeg traff ham. Og han blokket første del av X-rayen på toppen av det hele. Nei, blir vel å holde meg til Story og Challenge Tower en stund. Hmpf. Men når vi først snakker om bossene har jeg et annet spørsmål angående hvem vi møter: Første gang jeg tok Shang Tsung møtte jeg Kintaro, men neste gang var det Goro. Er det tilfeldig hvem av Kintaro og Goro vi møter? Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Angående bossen du prater om i spoileren din: (inneholder metode for å vinne) så funka det plutselig for meg å være utrolig kjip i spillet. Man kan holde avstand fra Shao Kahn, da vil han taunte deg ganske mye. Da benytter du sjansen til å ta en flying kick (er det dét det heter? <-, ->, trekant hvertfall) hver gang han stopper opp for å le av deg. Dukker for spydene han kaster, og hopper over hammeren. Klarer du dette, så skal han ha mindre helse enn deg når timeren går ut Det tar gjerne noen runder for å få til denne tekniken ordentlig. Når det er sagt så har jeg ikke rukket å skrive ned noen meninger her inne av den enkle grunnen at jeg har vært altfor opptatt å spille (dog, ikke med Kollectors edition ) Helt fantastisk spill, som kommer til å være en gjenganger på maskinen min i laaang tid fremover! Og det er få spill jeg putter i konsollen igjen når jeg først er ferdig med dem. Det burde si sitt Rett og slett fabelaktig gjennomført! Endret 28. april 2011 av Mumsen Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. april 2011 Forfatter Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Angående bosser: Skjønner at det beste er å være kjip mot dem. Det er bare synd det er blitt sånn. Resten av spillet handler stort sett om ferdigheter, så jeg skulle ønske bossene også gjorde det. Men, men. Det er nå bare to bosser det er snakk om. ChallengE tower blir noe annet, men det er ikke meningen det skal være rettferdig. Enig at det er et fantastisk spill på alle måter. Skulle jeg klaget på noe må det vel være Kratos. Han er grei nok i seg selv, men jeg syntes ikke han passer helt inn i Mortal Kombat-universet. Men på den annen side har vi jo hatt Superman, Batman og den gjengen der, så Kratos er ikke så verst i grunnen. Edit: I tillegg ser det ut til at alle folkene er tilgjengelig fra start (med mindre det er noen überhemmelige folk, så klart.). Jeg foretrekker å åpne dem etterhvert. Men det er bare en bagatell. Og hvor får damene alle den silikonen fra? Er det ingen normale damer der? Endret 28. april 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 28. april 2011 Del Skrevet 28. april 2011 Det var som jeg fryktet om bossene... Man trenger absolutt ikke å være kjip for å slå bossene. Goro og Kintaro trenger en litt annen spille-stil, men det trenger jo forskjellige characters og. De er begge veldig treige både i bevegelse og angrep, så du kan bruke det som din styrke. En god taktikk er å bruke cross-over hopp (hoppe sånn at du lander like bak dem) siden de ofte vil prøve å angripe deg men bomme, for så å bruke hopp-slag til å starte en kombo. Shao Kahn derimot er kanskje litt over kanten pga at han har armor på nesten alle angrep. Hvis du spiller noen som har rask projectile så kan du være kjip å bare spamme det for å slå han lett (er en challenge der du skal drepe 3 Shao Kahn med Stryker, noe som er ganske lett siden pistolen er nesten instant). Første gang jeg spilte gjennom historien derimot så slo jeg han ved å bare stå nærme og blocke alt han gjorde for så og slå tilbake mot de angrepene jeg lærte at jeg kunne straffe. Ja, du kan ikke bare løpe rett mot dem og mashe, men det er ikke sånn det er meninga at man skal spille heller. Hvis du bare lærer deg hva du kan straffe og hvordan du kan unnvike angrep så trenger du absolutt ikke å bruke noen spesiellt kjip taktikk. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 29. april 2011 Forfatter Del Skrevet 29. april 2011 Etter å ha spilt samtlige MK-spill unntatt MK4, den Special Forces-greia med Sonya og Mythologies har det blitt en del runder mot Goro og Kintaro. Problemet er at de ikke kan bli stunna, de har lang rekkevidde, er svært kraftige og feige som faen. Prøver jeg en vanlig taktikk mot dem har jeg ikke sjanser. Det som funker mest er det du sier om å utnytte hastigheten, men selv det er ikke så lett og føles feigt. Shang Tsung er ikke så vanskelig. Husk han er en spillbar karakter, så han kan ikke gjøre noe du ikke kan. Selv om han er litt buffet som boss er han strengt tatt bare en vanlig fiende som kan forvandle seg til hvem som helst av de vanlige folkene. Bare bruk tiden til hjelp, så er han ikke så ille. Men det største problemet er Shao Kahn. Jeg spiller bare på Medium, men han er så feig at jeg sliter med å holde meg i live. Å angripe er nesten ikke mulig. Men på den annen side klarte jeg på et vis å banke han der dragebossen i Deception (tror jeg det var) med Frost, så det er alltids mulig bare man prøver lenge nok. Jeg leste om to folk som prøvde å gå gjennom Super Street Fighter IV i arcade mode på vanskeligste vanskelighetsgrad med Zangief. Det tok hele natten og noen titalls continue, men de klarte det til slutt. Jeg får ta helgen til hjelp, så skal nok Shao Kahn få bank. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Men det største problemet er Shao Kahn. Jeg spiller bare på Medium, men han er så feig at jeg sliter med å holde meg i live. Å angripe er nesten ikke mulig. Men på den annen side klarte jeg på et vis å banke han der dragebossen i Deception (tror jeg det var) med Frost, så det er alltids mulig bare man prøver lenge nok. Jeg leste om to folk som prøvde å gå gjennom Super Street Fighter IV i arcade mode på vanskeligste vanskelighetsgrad med Zangief. Det tok hele natten og noen titalls continue, men de klarte det til slutt. Jeg får ta helgen til hjelp, så skal nok Shao Kahn få bank. Han har bare 2 angrep som ikke kan blockes i det hele tatt, kaste-hammer'n og X-ray. Utenom det så kan alt utenom ett av hammerslaga blockes med vanlig stående block, og det siste kan blockes lavt. Så hvis du barer lærer deg å gjøre bra med skade og straffer etter riktige angrep så er det ikke så vanskelig. Bare absolutt aldri prøv å ta intiativet. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. april 2011 Del Skrevet 29. april 2011 Men det største problemet er Shao Kahn. Jeg spiller bare på Medium, men han er så feig at jeg sliter med å holde meg i live. Å angripe er nesten ikke mulig. Men på den annen side klarte jeg på et vis å banke han der dragebossen i Deception (tror jeg det var) med Frost, så det er alltids mulig bare man prøver lenge nok. Jeg leste om to folk som prøvde å gå gjennom Super Street Fighter IV i arcade mode på vanskeligste vanskelighetsgrad med Zangief. Det tok hele natten og noen titalls continue, men de klarte det til slutt. Jeg får ta helgen til hjelp, så skal nok Shao Kahn få bank. Han har bare 2 angrep som ikke kan blockes i det hele tatt, kaste-hammer'n og X-ray. Utenom det så kan alt utenom ett av hammerslaga blockes med vanlig stående block, og det siste kan blockes lavt. Så hvis du barer lærer deg å gjøre bra med skade og straffer etter riktige angrep så er det ikke så vanskelig. Bare absolutt aldri prøv å ta intiativet. jepp. Shao Kahn er helt forbanna jævlig i Story-mode hvor du slåss mot ham med Raiden. X-rayen hans tar 52% og du tar rundt 15% med din. Etterhvert lærer du et par triks på ham, blant annet skyting på avstand til han skyter tilbake, teleport rett foran ham og den der Haya-babba-leiiii-iiih greia hans. Helt på slutten skjønte jeg at man nettopp kunne blokkere en del av angrepene hans og at han ikke var så tøff som man skulle tro... Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Spiller fortsatt dette spillet som en gal, absolutt helt fantastisk! Men, driver å spiller en del ladder nå og skjønner ikke hvordan jeg skal få til stage fatalities. Handler det bare om plassering på banen? Jeg ønsker ingen direkte spoiler her, men bare noe veiledning Samme når det gjelder å unlocke stage fatalities. Hvilken vei skal jeg gå? Har kjøpt alt som kan kjøpes i krypten men mangler som sagt fortsatt fatalities. Hadde vært flott med en liten pekepinn. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Sitter å vurderer om jeg skal kjøpe spillet eller ikke Er stor fan enda av slåssespill Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Spiller fortsatt dette spillet som en gal, absolutt helt fantastisk! Men, driver å spiller en del ladder nå og skjønner ikke hvordan jeg skal få til stage fatalities. Handler det bare om plassering på banen? Jeg ønsker ingen direkte spoiler her, men bare noe veiledning Samme når det gjelder å unlocke stage fatalities. Hvilken vei skal jeg gå? Har kjøpt alt som kan kjøpes i krypten men mangler som sagt fortsatt fatalities. Hadde vært flott med en liten pekepinn. Jeg lurer faktisk på det samme (ang. Stage Fatalities). Uansett, er det noen her som har fullført Challenge Tower? Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 1. mai 2011 Del Skrevet 1. mai 2011 Spiller fortsatt dette spillet som en gal, absolutt helt fantastisk! Men, driver å spiller en del ladder nå og skjønner ikke hvordan jeg skal få til stage fatalities. Handler det bare om plassering på banen? Jeg ønsker ingen direkte spoiler her, men bare noe veiledning Samme når det gjelder å unlocke stage fatalities. Hvilken vei skal jeg gå? Har kjøpt alt som kan kjøpes i krypten men mangler som sagt fortsatt fatalities. Hadde vært flott med en liten pekepinn. Jeg lurer faktisk på det samme (ang. Stage Fatalities). Uansett, er det noen her som har fullført Challenge Tower? Når det gjelder stage fatalities så må man bare stå helt inntil og gjøre riktig input etter hva jeg hørt. Har ikke gjort alle, men de jeg har gjort (på de scenene jeg vet at det er fatalities) har alltid funka ved å stå nærme. Angående challenge tower, så er jeg på 299. Den krever en god del tålmodighet, så har ikke giddi å sette meg ned og grinde meg gjennom det enda. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 2. mai 2011 Del Skrevet 2. mai 2011 (endret) Yay, har nettopp kommet til 298. Har hørt at den siste er irriterende vanskelig, men så var 251 også det da. Redigert: 298 var ikke så vanskelig som jeg trodde, men nivå 300 er ekstremt vanskelig. Huff, kommer til å bruke et par dager for å klare det, tenker jeg. Redigert (igjen): YAY! Klarte hele Challenge Tower! Btw, kjip reward man fikk, men visste det på forhånd da. Ville bare klare det bare for å klare det. Endret 2. mai 2011 av Howl Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 3. mai 2011 Del Skrevet 3. mai 2011 (endret) Begynner å føle jeg har teken på noen karakterer nå, men må fortsatt spille på easy ladder for å klare meg hele veien igjennom. Starten og opp til Shang Tsung(elns) er lett, men der snur det helt i rundt og resterende er latterlig vanskelig etter min mening. Hvertfall med tanke på at det er på easy! Hvem gidder epxert liksom Bossene er bare tull. Men på tross av alt så storkoser jeg med fortsatt med dette spillet mer enn jeg har gjort med noe spill på hvem vet hvor lenge Endret 3. mai 2011 av Terjee87 Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Noen som vet når DLC karakterene blir lansert? Finner ingen datoer så langt. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Noen som vet når DLC karakterene blir lansert? Finner ingen datoer så langt. De skulle vært lansert i usa i dag såvidt jeg vet.. http://www.gamesradar.com/xbox360/mortal-kombat-2011/news/toys-r-us-leaks-mortal-kombat-dlc-date/a-2011050211334356009/g-2010061085535550091 Lenke til kommentar
Santar Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Folk som jobber med spillet har sagt på Twitter at det ikke kommer noe DLC idag noensteder. Det var bare et rykte. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg så denne Skarlet fatality-videoen på YouTube: http://youtu.be/cHx6FJo-QGU Jeg vet ikke om det er en offisiell videoklipp, men mest sannsynlig er det en hacket versjon siden man ikke ser noen våpen? Så hvem er det dere ønsker mest som DLC karakter til Mortal Kombat? Lenke til kommentar
Santar Skrevet 4. mai 2011 Del Skrevet 4. mai 2011 Jeg vil aller helst ha en survival mode som dlc. Det er så mange karakterer fra før at det er ikke akkurat manko på folk hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå