AltF4 Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 Det er en grunn til hvorfor det heter "Practice". Start med å la AIen stå i ro, og prøv forskjellige karakterer til du finner en du liker. Deretter prøver du ut litt triks osv (move list kan være til hjelp, men jeg anbefaler å ikke studere den for nøye for å ikke spolere spillet) og sett AIen til Easy for å få en evig kamp. Når du begynner å ha kontroll kan du skru opp vanskelighetsgraden litt osv. Funker hver gang, og du føler deg bedre når du går i gang med Story og Arcade fordi du vet du har en sjanse. Hvordan kan moves list spolere spillet? Slik jeg ser det er det forholdsvis viktig å vite hva du skal gjøre for å dra de forskjellige knepene. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 22. august 2011 Del Skrevet 22. august 2011 har fått ganske god kontroll på kabal, spilt et 10 talls matcher online og har vel vunnet halvparten sånn ca, nå er bolten han sender ut og saga veldig lett å gjøre også, men fy faen og hvor artig dette spillet er. Står fast i storyen da raiden må ta 3 omgangen etc, men tror teleport, sweep vil fungere greit der, fordi de blokker jo omtrent ikke. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Hvordan er online-spillingen deres? Min lagger som fy! Ble veldig lite imponert over at jeg ikke fikk spille DLC-karakterene mine online, hva skyldes dette? o.o; Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Har prøvd tre kamper online, men la spillet på hylla når alle ble ødelagt av lag. Er en stund siden nå, men har ikke inntrykket av at det har blitt bedre. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Alle kampene jeg har spilt har vært lagfrie, var en der det frøs i 0,5 sekunder, men ellers har det vært konge Hvordan er online-spillingen deres? Min lagger som fy! Ble veldig lite imponert over at jeg ikke fikk spille DLC-karakterene mine online, hva skyldes dette? o.o; Det er visst en bug, hørte om det på giantbomb bombcast etc Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 23. august 2011 Del Skrevet 23. august 2011 Det var det jeg hørte også, men patchen fiksa den jo ikke. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 27. august 2011 Del Skrevet 27. august 2011 Gamertarg: TNT 897 vist dere vil ha en utfordring på online delen. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 28. august 2011 Del Skrevet 28. august 2011 Hvordan er online-spillingen deres? Min lagger som fy! Ble veldig lite imponert over at jeg ikke fikk spille DLC-karakterene mine online, hva skyldes dette? o.o; Du kan bare spille DLC-chars hvis motstanderen også har dem, eller har lasta ned compatability pakkene. Ellers så er online veldig varierende for meg, gjelder bare å finne de riktige folka å spille med. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. august 2011 Forfatter Del Skrevet 28. august 2011 Hvordan kan moves list spolere spillet? Slik jeg ser det er det forholdsvis viktig å vite hva du skal gjøre for å dra de forskjellige knepene. I spill som Tekken, Dead or Alive og Virtua Fighter er det ikke så nøye. Alle disse er (stort sett) uten noen form for spesialangrep, men fokuserer på vanlige spark, slag og kast. Men spill som Mortal Kombat og Street Fighter har mange spesialangrep som er totalt urealistiske, men veldig moro å finne. Jeg husker da jeg spilte MK2 for første gang. Jeg kjente bare så vidt til noen få av karakterene fra MK1, så mye var helt nytt. Å spille var morsomt i seg selv, men det var minst like morsomt å se AIen fyre av et spesialangrep jeg aldri hadde sett før (eller klare det selv ved en tilfeldighet, selvsagt.) Det samme gjaldt Fatalities og det der. Jeg hadde ikke peiling på hva hver karakter kunne gjøre, så det var ekstra morsomt å spille mot en karakter og se AIen ta et fatality jeg ikke hadde sett. Å sjekke alt dette på en moveslist blir ikke helt det samme. Det er jo fortsatt morsomt selv når du vet hva folkene kan, men det mister noe av "hva i helv... skjedde der?"-sjarmen. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 29. august 2011 Del Skrevet 29. august 2011 Spilt en god del med freddy krueger nå, digger han, morro karakter, fikk til å spille med han online. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Er det noen her som håper på flere DLC'er? Har hørt at Krueger er den siste, og at Netherrealm ikke lover å lage flere DLC'er. Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 1. september 2011 Del Skrevet 1. september 2011 Vet ikke jeg, jeg vil at Netherrealm må fikse netcoden sin, online er til tider helt katastrofe, og av det jeg har sett av nye ultimate mortal kombat arcade collection, så er det helt krise. Er helt uspillbart. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 2. september 2011 Del Skrevet 2. september 2011 Er litt nysgjerrig på om dere spiller med stick eller med håndkontroll (PS3/360). Selv bruker jeg PS3-håndkontrollen, men er veldig interessert i å investere i en stick. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 @Vikingkylling: Ser poenget ditt og jeg syns også det å bli grisebanka på overraskende måter er moro men ønsker du å bli god kan du jo ikke la være å lære deg hvordan du skal gjøre hvilke triks, å kunne karakteren sin er tross alt alfa og omega. @Mr. Bubbles: Kjøpte arkadestikke til 360, men det var vel ikke akkurat verdt de 900 kronene den kosta i og med at spillet for meg var verdiløst online. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Er det noen her som er plaget over at DLC-karakterene ikke har egen statsliste på necro + at de ikke har alternative kostymer? AltF4: Tror jeg investerer i en SF Arcade Fighting Stick, siden jeg har hørt at det er vanskelig å spille andre fightingspill med MK-sticken. Men det er svært fristende å kjøpe MK-sticken, ser jo helt MAD ut. Og jo, noen her som har fått den troféen hvor man må slå LADDER på EXPERT uten cont.? Jeg sliter veldig mye med den, det sier kanskje litt om skillsene mine. SHAO KAHN: IT'S OFFICIAL, YOU SUCK! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 3. september 2011 Del Skrevet 3. september 2011 Nå er arcade sticken veldig useless til mk for å være ærlig. Mye bedre til street fighter. Fordi, i MK, så er det veldig mye tap bevegelser for komboer, og mange av de bedre spillerne som har vært med i EVO, bruker dual shock kontrolleren. Så ser ikke helt poenget med sticke skal du bare spille MK. I street fighter er bevegelsene mye mer i halvsirkler etc etc, og da er sticka veldig god. Giantbomb snakker om det her også, når de spiller MK http://www.justin.tv/giantbomb/b/294038075 Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 4. september 2011 Del Skrevet 4. september 2011 Er enig med deg om at det er enkelt å spille MK med DualShock 3, men pleier også å spille MvC3, SSFIV:AE og BB. Snart kommer det også SFxT, så der er det enda en grunn til å skaffe seg en stick. Har sett at det var noen som brukte Stick på MK-turneringer så tenkte å skaffe meg det for å teste det ut. Den andre grunnen er at håndkontrollen min begynner å bli veldig slitt etter å ha brukt den til overnevnte spill. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. september 2011 Forfatter Del Skrevet 15. september 2011 Mortal Kombat 9 har til nå solgt mer enn de forventet, så det kan mildt sagt kalles en suksess. Noen som tipper vi får en oppfølger etterhvert? http://ps3.ign.com/articles/119/1194672p1.html Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 17. september 2011 Del Skrevet 17. september 2011 Lurer på hva det her er: http://www.youtube.com/watch?v=AavnI4wd72s Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. september 2011 Forfatter Del Skrevet 17. september 2011 Ikke så vanskelig å skjønne akkurat. MK Vitality? PS Vita? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå