Gå til innhold

Tråden for Mortal Kombat 9 / Mortal Kombat 2011

Anbefalte innlegg

synes du ikke at det er litt teit at kun 1. player som får se komplett moves list?

Rain var med i MK til 64, han ble vel kåra til spillets mest unødvendige karakter. Hva synes folk om Kenshi?

Han heter Rain. Han er lilla, dva purple. Prince har en sang kalt Purple Rain. Det sier jo sitt. De slet litt med å finne på nye konsepter, tydeligvis. :p Og trenger vi strengt tatt enda en ninja?

Rain kom ut til MK3, så han er langt fra ny..

Og det har jeg heller ikke sagt. ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

synes du ikke at det er litt teit at kun 1. player som får se komplett moves list?

Rain var med i MK til 64, han ble vel kåra til spillets mest unødvendige karakter. Hva synes folk om Kenshi?

Han heter Rain. Han er lilla, dva purple. Prince har en sang kalt Purple Rain. Det sier jo sitt. De slet litt med å finne på nye konsepter, tydeligvis. :p Og trenger vi strengt tatt enda en ninja?

Rain kom ut til MK3, så han er langt fra ny..

Og det har jeg heller ikke sagt. ;)

OK.

Lenke til kommentar

såvidt jeg forstå ble det vel også bekreftet at det kommer flere DLC framover, ikke nødvendigvis spillbare karakterer, men nytt stuff. Stiller meg også skeptisk til freddy, aldri hatt sansen får "guest characters" i spill, ville mye heller ha hatt cyber smoke :(

Endret av Mildir
Lenke til kommentar

Noen som har planer om å kjøpe denne DLC'en da?

Jeg venter til det kommer en definitiv pakke med alt sammen før jeg vurderer det. Spiller nesten ikke MK lenger (egentlig litt kjipt), og det er fortsatt en solid liste jeg har å spille mye med som før jeg trenger bruke penger på fler, selv om særlig Kenshi er så stilig at jeg egentlig er veldig frista til å prøve ham.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg fikk nettopp et veldig stort problem med Mortal Kombat spilldisken i dag, og finner ikke svaret på nett. Tenkte derfor å poste det her om håp om å få hjelp fra dere.

Jeg spilte vanligvis med PAL versjonen av MK, men nå har jeg gått over til den amerikanske spilldisken (NTSC?) siden jeg ga PAL-versjonen til min lillesøster. Da jeg kjørte den amerikanske versjonen av MK, så klarte ikke spillet å loade save filen min selv om jeg brukte akkurat den samme spillkontoen som vanlig. Jeg har ingen anelse om den "overwrite" min gamle save fil på dette tidspunktet. Så er det noen her som vet hva problemet er? Er det gamedisken, eller har save filen bare slettet seg selv på en eller annen måte? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Ja, savefilen ligger i PS3'en, men maskinen vil ikke kjøre den når jeg slår på den amerikanske versjonen av Mortal Kombat. Det funket tydeligvis på den europeiske versjonen. Jeg har mistanke om at det er gamedisken som er problemet. Det er ulogisk, men fullt mulig. :hrm:

Btw, jeg har bare én PS3. Den andre har lillesøstra mi, men den ligger i Oslo - er i Kristiansand. :ermm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nettopp plukket om mortal kombat, og har ikke mye erfaring med slåssespill. Er det noen som kan anbefale en karakter som ikke er for komplisert å spille.

Har jo vært igjennom tutorial etc, men føler ikke det hjelper meg til å bli bedre i slåssespill.

Annbefaler deg å begynne på storyen ;)

Lenke til kommentar

Har nettopp plukket om mortal kombat, og har ikke mye erfaring med slåssespill. Er det noen som kan anbefale en karakter som ikke er for komplisert å spille.

Har jo vært igjennom tutorial etc, men føler ikke det hjelper meg til å bli bedre i slåssespill.

Det er en grunn til hvorfor det heter "Practice". ;) Start med å la AIen stå i ro, og prøv forskjellige karakterer til du finner en du liker. Deretter prøver du ut litt triks osv (move list kan være til hjelp, men jeg anbefaler å ikke studere den for nøye for å ikke spolere spillet) og sett AIen til Easy for å få en evig kamp. Når du begynner å ha kontroll kan du skru opp vanskelighetsgraden litt osv. Funker hver gang, og du føler deg bedre når du går i gang med Story og Arcade fordi du vet du har en sjanse. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...