Mr Bubbles Skrevet 20. juni 2011 Del Skrevet 20. juni 2011 Skal ikke DLC'ene komme i løpet av denne uken da? Føles som om jeg har ventet i evigheter. Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Da er 3 små DLC`er ute, Skarlet og Classic costumes. Så hva syns folk? Jeg slo til på alle sammen for morro og har testet Skarlet litt nå. Utrolig behagelig karakter å spille med syns jeg. Hun har allerede blitt en av mine favoritter Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 LIkte veldig godt Skarlet, men gleder meg sinnsykt til Kenshi. Han kommer ut sm DLC neste uke! =D Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Enn så lenge melder jeg pass på karakterene. Kenshi ser forøvrig dritstilig ut. Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 2. juli 2011 Del Skrevet 2. juli 2011 Norges største fighting game-turnering vil bli arrangert 5.-7. august 2011. INSERT COIN 2 Mer info hos R1KO: http://round1ko.com/forum/showthread.php?t=1038 Facebook-event: http://www.facebook.com/event.php?eid=204792012900788 R1KO på Facebook: http://www.facebook.com/home.php?sk=group_163381383714323 Get hype motherfuckers! Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 3. juli 2011 Del Skrevet 3. juli 2011 Har hatt spillet et par uker nå, må si jeg er mektig imponert. Har liksom ikke likt noen slåssespill siden tekken 5, men dette tok kaka! Men til spørsmålet, nå har jeg unlocka det meste, inkludert fatalities. Hvorfor vises de ikke alltid på movelist? Ser de der av og til, men neste gang er de bare borte igjen. Sub-Zero sin unlockable var forresten helt sinsyk rå Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Fatalities'ene vises på move-listen så snart jeg har unlocka dem. Merkelig at det ikke vises hos deg. Kenshi skulle være ute i går (5. juli) på Xbox og PlayStation 3 i dag, men det ser ut til å følge trenden som forrige DLC release av karakterer. Europa blir nok en gang nedprioritert. Blæ. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 En av grunnene kan være at du spiller med en annen profil. Unlocks følger profilen. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Nei, spiller samme på samme profil. De kan vises en runde, og være borte neste runde :-p Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 6. juli 2011 Del Skrevet 6. juli 2011 Sikker på at dere ikke er tre eller fler i rommet og taperen må gi fra seg kontrolleren? Det var nemlig slik jeg oppdaga det Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 AltF4 det kan faktisk stemme, fordi jeg spilte MK med tre andre lokalt og jeg var player 3. Da vi var ferdig med å spille prøvde jeg å se noen endings, men det funket visst ikke med player 3. Måtte bytte tilbake til player 1 for å kunne se det. Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 aha, det er sånn det går her også, haha! Teite greier Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 8. juli 2011 Del Skrevet 8. juli 2011 (endret) Egentlig er det veldig logisk, og når man er klar over det ikke så teit heller. Den neste karakteren er Rain. En karakter jeg aldri har hørt om før. Endret 8. juli 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 synes du ikke at det er litt teit at kun 1. player som får se komplett moves list? Rain var med i MK til 64, han ble vel kåra til spillets mest unødvendige karakter. Hva synes folk om Kenshi? Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. juli 2011 Del Skrevet 9. juli 2011 Det er ikke slik at det kun er 1. player som får unlocks. Det er den spiller hvis profil er aktiv som har sine unlocks. Tar du med deg din profil og lagrinsfil til en annen konsoll, får du dine ting på den konsollen, oppdatetr moves list od DLC - uansett om du er første, andre, tredje eller fjerde spiller. Prestasjonene og fremgangsnivået følger spilleren, ikke spillet. Om du så logger på med en profil som ikke har noen lagringsfil for det aktuelle spillet, vel så starter du fra begynnelsen. At det er upraktisk kan jeg jo forsåvidt si meg enig i. Da høres det ut som om Rain har en del å bevise publikum om! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Traileren til Rain: http://www.youtube.com/watch?v=8-0rm_Q5Vjo Ser vått ut Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 14. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) synes du ikke at det er litt teit at kun 1. player som får se komplett moves list? Rain var med i MK til 64, han ble vel kåra til spillets mest unødvendige karakter. Hva synes folk om Kenshi? Han heter Rain. Han er lilla, dva purple. Prince har en sang kalt Purple Rain. Det sier jo sitt. De slet litt med å finne på nye konsepter, tydeligvis. Og trenger vi strengt tatt enda en ninja? Endret 14. juli 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Det er vel å strekke den litt langt, selv om jeg vet der er flere som har trukket den konklusjonen. Jeg syns det er verre med navnet til Noob (Ed Boon) Saibot (John Tobias). Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 synes du ikke at det er litt teit at kun 1. player som får se komplett moves list? Rain var med i MK til 64, han ble vel kåra til spillets mest unødvendige karakter. Hva synes folk om Kenshi? Han heter Rain. Han er lilla, dva purple. Prince har en sang kalt Purple Rain. Det sier jo sitt. De slet litt med å finne på nye konsepter, tydeligvis. Og trenger vi strengt tatt enda en ninja? Rain kom ut til MK3, så han er langt fra ny.. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 20. juli 2011 Del Skrevet 20. juli 2011 Nok en gang er ikke den nye DLC'en ute til rett tid i Europa. Får vel smøre meg med litt ekstra tålmodighet da. Uansett, noen ønsker når det gjelder den siste DLC-karakteren? Selv ønsker jeg at Frost skal være den siste karakteren før sommeren er slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå