Ares42 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Ikke for å virke sutrete her nå, men er det bare jeg som syns det er litt teit at det vi fikk som bonus for å forhåndsbestille (og vi som har ps3 har ikke fått bruke denne bonusen enda en gang) allerede er tilgjengelig for alle? Missforstå meg riktig, jeg synes det er kult at alle de forskjellige preorderbonusene faktisk er mulig å få tak i. Men jeg hadde forventet at det skulle drøye en stund til, og at dette ikke ville være den første dlc'en som ble sluppet! hmm, vet ikke helt jeg.. ser ikke helt hvordan man fortjener noe mer bare fordi man forhåndsbestilte egentlig. Ikke det at jeg har noe imot de tilbudene, men er jo ikke som om du betalte noe mer eller noe. Funker lissom greit for pre-release access eller beta for andre spill, men når spillet først er ute så er det jo ikke egentlig noe forskjell på en kunde som forhåndsbestilte og en som har kjøpt spillet. Endret 27. mai 2011 av Ares Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Jeg forehåndsbestilte et MMO og fikk head start, men noen dager etter fikk alle andre også spille. Hva er poenget med å forhåndsbestille da? *sutre* Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Det er jo win-win for utviklerne og lettjente penger i kassa. Alt de gjør er å fjerne noe fra spillet som allerede er der, lag en pre-order avtale med et utsalgssted og legge til det de tok ut av spillet for penger igjen senere... I Fifa 14 er ballen pre-order bonus og DLC for 50,- uka etter.. (eller..) Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Det kalles tidsmessig eksklusiv og er ikke akkurat noe nytt. Du kan bruke mange penger på å få ting før alle andre, eller vente litt og få det billigere senere. Hva er problemet? Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Finner det ikke akkurat nå, men synes å huske at jeg leste noe om at oppkommende 1.1 ville inkludere ny character, hvilket hinter til at denne pakka kanskje blir gratis. edit: http://pinoytutorial.com/techtorial/mortal-kombat-dlc-skarlett-patch-release-date-and-download-soon/ "To be more specific, a statement was made by MK’s creator Ed Boon explaining that a DLC which contains a new patch will “add more balance and changes along with the new playable character Skarlett”." Virker merkelig at de ville lagt inn patch i DLCen hvis man måtte betale. Endret 28. mai 2011 av Ares Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2011 Både Skarlett og Kenshi var jo "bekreftet" som DLC, så vet ikke helt om jeg ville stolt på det der. Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Jeg har nå beveget meg online med dette spillet på Ps3 for første gang i dag. Bare jeg som sliter med å finne games? Og når jeg først finner et, uansett modus foresten, så lagger det no inni granskauen. Hver gang! Det er umulig å spille spillet som det er ment med den laggen. Har spilt 7 ranked matches (eneste modus jeg har klart å finne game, utenom en liten runde King of the hill som ble avbrutt halveis) og alle har vært grusomme. Merkelig nok har jeg vunnet alle kampene, men syns det er en veldig mager trøst da jeg ikke har sjans til å sette sammen komboer eller noe som helst pga. av lag. Anyone else? Endret 28. mai 2011 av NrNine Lenke til kommentar
lyon Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Tar evighter få å finne games her også, dog noen ganger litt kortere:P Har bare spilt drøyt 10 kamper.. Lagg på 2 av de tror jeg. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg har nå beveget meg online med dette spillet på Ps3 for første gang i dag. Bare jeg som sliter med å finne games? Og når jeg først finner et, uansett modus foresten, så lagger det no inni granskauen. Hver gang! Det er umulig å spille spillet som det er ment med den laggen. Har spilt 7 ranked matches (eneste modus jeg har klart å finne game, utenom en liten runde King of the hill som ble avbrutt halveis) og alle har vært grusomme. Merkelig nok har jeg vunnet alle kampene, men syns det er en veldig mager trøst da jeg ikke har sjans til å sette sammen komboer eller noe som helst pga. av lag. Anyone else? Har slitt med DC's over hele fjæla, ikke bare MK. Tror dog at leverandøren min kan ta litt av skylda.. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg har nå beveget meg online med dette spillet på Ps3 for første gang i dag. Bare jeg som sliter med å finne games? Og når jeg først finner et, uansett modus foresten, så lagger det no inni granskauen. Hver gang! Det er umulig å spille spillet som det er ment med den laggen. Har spilt 7 ranked matches (eneste modus jeg har klart å finne game, utenom en liten runde King of the hill som ble avbrutt halveis) og alle har vært grusomme. Merkelig nok har jeg vunnet alle kampene, men syns det er en veldig mager trøst da jeg ikke har sjans til å sette sammen komboer eller noe som helst pga. av lag. Anyone else? Matchmaking funker ikke (det som 1.1 skal patche). Beste måten å finne games på er å joine ett rom og enten random challenge folk eller hoppe inn i KOTH. Er gjerne rom for england/tyskland/frankrike som har litt folk, hvor du får forsåvidt laggfrie games hvis du er litt heldig. Hatt litt mindre flaks med de mer "åpne" rommene. Uansett hvor bra connection så er det fortsatt ikke i nærheten av lokal da, men med litt erfaring så får man følelsen for det. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 28. mai 2011 Del Skrevet 28. mai 2011 Så kostymene kommer først og så kommer karakterene? Vil ha karakterene NUUU! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 Hvordan tar man stagefatality på Rooftop-brettene? Og hvordan fungerer egentlig fatalityen til Sonya? Det står jump, men funker ikke å gjøre det i lufta. Ikke funker det særlig godt på bakken heller, men én av tjue ganger hender det at det går. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 9. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2011 Når det står jump bruker jeg å hoppe og beregne tastene til å avslutte rett etter at jeg lander. Da går det som regel hver gang. Men husk å hoppe rett opp, ikke til siden. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 9. juni 2011 Del Skrevet 9. juni 2011 De gangene jeg har fått det til har jeg ikke hoppet (med viten og vilje). Fatality-trening gjør meg ikke noe klokere. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 11. juni 2011 Del Skrevet 11. juni 2011 (endret) De gangene jeg har fått det til har jeg ikke hoppet (med viten og vilje). Fatality-trening gjør meg ikke noe klokere. Hold block, tast inn koden, slipp block. Funker på fatalities hvor man lett sliter med ufrivillige dashes også. Over på ett helt annet tema, 1.02 ble visstnok sluppet igår men får ikke noe oppdatering når jeg starter spillet mitt. Noen som faktisk har patcha ? Endret 11. juni 2011 av Ares Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 De gangene jeg har fått det til har jeg ikke hoppet (med viten og vilje). Fatality-trening gjør meg ikke noe klokere. Hvis du tenker på at det står jump bak kommando rekken så betyr det at du skal være i en "hoppe lengde" unna motstander når du utfører det. Hvis man må trykke oppover i løpet av en kommando rekke så fortsetter du input i øyeblikket karakteren din lander Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 13. juni 2011 Del Skrevet 13. juni 2011 (endret) Aha! Takk for det. Fant forøvrig ut at det ikke var noen stagefatality på Rooftop-nivående, var guiden jeg brukte som var feil. Tok fatality-achievementen i går (en fatality med hver karakter) samt kaste-achievementen (kast to ganger hver sin veg med alle karakterene). Noen som vet hva man får når man får master på alle kravene på en karakter? Utenom achievementen selvfølgelig. Challenge 134 i Challenge tower: 4 angrep på Kabal som Jax, to av dem er air throw og air gotcha - men Kabal nekter å hoppe. Hvilke angrep har Jax som slår Kabal rett opp i lufta? Uppercut fungerer ikke, da flyr han bare bakover uten at man rekker frem. Endret 13. juni 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
NrNine Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Kommer ikke DLC snart? Utålmodig på mer snacks Har spilt endel online nå. Må si jeg syns det for det meste er frustrerende. Masse lagg, folk som kun kan ett angrep og faktisk presterer å vinne. Ikke fornøyd med med Win/Loss ratio for å si det sånn. Det jeg ser er at jeg rett å slett må sette meg ned å lære en eller to karakterer. Jeg liker i utgangspuunkte å bruke stort sett alle, men da blir jeg tydeligvis ikke god nok mot de fleste jeg møter, som forøvrig er 80% Scorpion. Har begynt å prøve å lære meg Sindel. Mange morsomme angrep Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=fh3z69pEZH4 Ikke så fryktelig gira på DLC-karakterer egentlig, jeg syns det er vel så kult med ekstra skins til de eksisterende karakteren. Som alle får gratis. Har prøvd 3 kamper online, alle tre ble tap. Mest på grunn av lag, kun den siste kampen var mot en fyr som jeg følte var bedre enn meg (han spilte selvfølgelig som Shang Tsung, som jeg hater over alt i verden). Den kampen var også plaget av lag, men det spilte liksom ikke så stor rolle når jeg alt hang der i lufta og ble kastet fra hodeskalle til hodeskalle. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 http://www.youtube.com/watch?v=mZb6zc7K1Ic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå