Auto Asmodeus Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 Det ville jo vært kjedelig å sloss mot identiske folk. Shang Tsung er jo spillbar, men "bossen" Shang Tsung er en del forbedret. Hva er for øvrig poenget med å ta dobbel flawless mot ST? Jeg har møtt Noob tre, fire ganger tidligere i ladderen. Klassic Noob er en helt annen fighter, med annet antrekk og andre moves enn Noob man kan velge. For å møte ham må du se om han er i bakgrunnen i Temple stage i kamp nr 4 eller senere. Er han det må du vinne kampen uten å bruke block. Jade: Ikke tap en eneste runde før Shang Tsung, du må vinne dobbel flawless og avslutte med en fatality. Lenke til kommentar
3000 Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 hei vist noen har lyst å spille mot en nordman så er det bare å adde meg:) GT: TNT 897 (x360) spiller mye mk og e lei laggen du få mot di fleste online.. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Det ville jo vært kjedelig å sloss mot identiske folk. Shang Tsung er jo spillbar, men "bossen" Shang Tsung er en del forbedret. Hva er for øvrig poenget med å ta dobbel flawless mot ST? Jeg har møtt Noob tre, fire ganger tidligere i ladderen. Klassic Noob er en helt annen fighter, med annet antrekk og andre moves enn Noob man kan velge. For å møte ham må du se om han er i bakgrunnen i Temple stage i kamp nr 4 eller senere. Er han det må du vinne kampen uten å bruke block. Jade: Ikke tap en eneste runde før Shang Tsung, du må vinne dobbel flawless og avslutte med en fatality. Hehe, lett skal det ikke være. Og når man endelig klarer det og åpner dem som spillbare dukker de vel opp som DLC uansett dagen etter. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 17. mai 2011 Del Skrevet 17. mai 2011 (endret) Det ville jo vært kjedelig å sloss mot identiske folk. Shang Tsung er jo spillbar, men "bossen" Shang Tsung er en del forbedret. Hva er for øvrig poenget med å ta dobbel flawless mot ST? Jeg har møtt Noob tre, fire ganger tidligere i ladderen. Klassic Noob er en helt annen fighter, med annet antrekk og andre moves enn Noob man kan velge. For å møte ham må du se om han er i bakgrunnen i Temple stage i kamp nr 4 eller senere. Er han det må du vinne kampen uten å bruke block. Jade: Ikke tap en eneste runde før Shang Tsung, du må vinne dobbel flawless og avslutte med en fatality. Hehe, lett skal det ikke være. Og når man endelig klarer det og åpner dem som spillbare dukker de vel opp som DLC uansett dagen etter. De blir ikke spillbare, de er bare Secret Battles og en extra utfordring. Jeg vil bare gjøre det for å ha gjort det he he.. Du tenker på det som senere blir DLC, altså Klassic Characters, og det er såvidt jeg vet 2011-versjoner av de gamle antrekkene + 2011-versjon av MK1 fatality. 'edit: men jeg nærmer meg dobbel flawless med Scorpion. Når jeg ikke er ultra-aggressiv og står på halvlang avstand og spammer harpunen så har jeg noe på gang føler jeg.. Endret 17. mai 2011 av Mister Gnu Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 17. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 17. mai 2011 Blir Klassic Karacters DLC? Interessant. Jeg har bare hørt om Kenshi og Skarlett. Logisk at det bare blir nye klær og oppdaterte fatalities, men variasjon blir jo bra. Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Leste på det offisielle MK-forumet om at DLC'ene skal være gratis? Noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 18. mai 2011 Del Skrevet 18. mai 2011 Blir Klassic Karacters DLC? Interessant. Jeg har bare hørt om Kenshi og Skarlett. Logisk at det bare blir nye klær og oppdaterte fatalities, men variasjon blir jo bra. De er jo pre-order versjoner av Sub-Zero, Scorpion og Reptile som jeg vet om som er "MK1" skin, altså en 3. outfit med en ekstra fatality. Helt i orden for meg hvis de kommer som gratis DLC, er ikke så desp på å kjøpe ting til spill egentlig.. Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Kan ikke tenke meg at de blir gratis. Fikk tak i arkadestikke i dag! 900 spenn på Spaceworld. Dyreste impulskjøpet i år i hvert fall Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Er det MK9 arcadesticken du fikk tak i? Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Bestilte akkurat Mortal Kombat nå for 249 på cdon:) har aldri spilt MK før men dette virker meget fett. Lenke til kommentar
VgRD Skrevet 20. mai 2011 Del Skrevet 20. mai 2011 Bestilte akkurat Mortal Kombat nå for 249 på cdon:) har aldri spilt MK før men dette virker meget fett. Fikk nettopp mitt spill derfra, og heller aldri spilt MK før. Jeg ble meget positivt overrasket, så bare å glede seg! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 20. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2011 (endret) Kan ikke tenke meg at de blir gratis. Fikk tak i arkadestikke i dag! 900 spenn på Spaceworld. Dyreste impulskjøpet i år i hvert fall Amatør. Mitt dyreste impulskjøp var en bil til nesten fire tusen. Du har ennå et stykke igjen. Bestilte akkurat Mortal Kombat nå for 249 på cdon:) har aldri spilt MK før men dette virker meget fett. Grattis. Om du vil kan jeg ta en rask oppsummering av historien frem til Armageddon, så skjønner du kanskje mer av historien her. Shao Kahn hersker over en annen dimensjon kalt Outworld. Jorden er logisk nok Earth Realm. Balansen i dimensjonene voktes av guder kalt Elder Gods (de eldste gudene), og jorden blir voktet av guden Raiden. Shao Kahn har lenge prøvde å ta over jorden, men ble stoppet av disse Elder Gods. For å gjøre det rettferdig lot de ham starte en turnering kalt Mortal Kombat der de beste krigerne fra hver dimensjon skulle sloss. Denne ble holdt hvert hundrede år i jordår (aner ikke hvorfor de ikke valgte Outworld-år eller noe sånt, men pytt.) Om Shao Kahn vant turneringen fikk han lov til å invadere jorden uhindret, dvs Elder Gods ville ikke prøve å stoppe ham. Han ble stoppet i Mortal Kombat 1 (der en eldgammel fyr kalt Shang Tsung holdt turneringen, men han ble drept på slutten.) I Mortal Kombat 2 hadde Shao Kahn gitt Shang Tsung livet og ungdommen tilbake, derfor er han ung nå. Det var ennå veldig lenge til turneringen kunne holdes igjen, men det ga Shao Kahn blaffen i og invaderte likevel. Spol frem til Armageddon, og mye har skjedd. Jorden er ennå ikke overtatt av Shao Kahn, men han prøver så godt han kan. I MK: Armageddon begynte ting for alvor å gå til helvete, og som du ser i introen i MK9 gikk det ikke så bra. Shao Kahn vant, så Raiden brukte sine siste krefter på å reise tilbake i tid til tiden rett før Mortal Kombat 1. Han husker bare delvis hva som er i ferd med å skje, men han vet at om synene han får skjer vil alt lede opp til at Shao Kahn atter en gang vinner hele greia og tar over jorden. (alt er fritt etter hukommelsen, skremmende nok.) Btw jeg anbefaler også å se web-serien Mortal Kombat: Legacy. Jeg ble overrasket over hvor bra den er, og sesong 2 er så godt som bekreftet. I tillegg kommer den på DVD og Blue-Ray etterhvert, og det er gode muligheter for at den fortsetter på vanlig TV. Forhåpentligvis usensurert. Endret 20. mai 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Mr Bubbles Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Noen her som vet om Mortal Kombat Tournament Arcade Stick til Xbox 360 også fungerer på PS3? Lenke til kommentar
Tommx Skrevet 22. mai 2011 Del Skrevet 22. mai 2011 Kan ikke tenke meg at de blir gratis. Fikk tak i arkadestikke i dag! 900 spenn på Spaceworld. Dyreste impulskjøpet i år i hvert fall Amatør. Mitt dyreste impulskjøp var en bil til nesten fire tusen. Du har ennå et stykke igjen. Bestilte akkurat Mortal Kombat nå for 249 på cdon:) har aldri spilt MK før men dette virker meget fett. Grattis. Om du vil kan jeg ta en rask oppsummering av historien frem til Armageddon, så skjønner du kanskje mer av historien her. Shao Kahn hersker over en annen dimensjon kalt Outworld. Jorden er logisk nok Earth Realm. Balansen i dimensjonene voktes av guder kalt Elder Gods (de eldste gudene), og jorden blir voktet av guden Raiden. Shao Kahn har lenge prøvde å ta over jorden, men ble stoppet av disse Elder Gods. For å gjøre det rettferdig lot de ham starte en turnering kalt Mortal Kombat der de beste krigerne fra hver dimensjon skulle sloss. Denne ble holdt hvert hundrede år i jordår (aner ikke hvorfor de ikke valgte Outworld-år eller noe sånt, men pytt.) Om Shao Kahn vant turneringen fikk han lov til å invadere jorden uhindret, dvs Elder Gods ville ikke prøve å stoppe ham. Han ble stoppet i Mortal Kombat 1 (der en eldgammel fyr kalt Shang Tsung holdt turneringen, men han ble drept på slutten.) I Mortal Kombat 2 hadde Shao Kahn gitt Shang Tsung livet og ungdommen tilbake, derfor er han ung nå. Det var ennå veldig lenge til turneringen kunne holdes igjen, men det ga Shao Kahn blaffen i og invaderte likevel. Spol frem til Armageddon, og mye har skjedd. Jorden er ennå ikke overtatt av Shao Kahn, men han prøver så godt han kan. I MK: Armageddon begynte ting for alvor å gå til helvete, og som du ser i introen i MK9 gikk det ikke så bra. Shao Kahn vant, så Raiden brukte sine siste krefter på å reise tilbake i tid til tiden rett før Mortal Kombat 1. Han husker bare delvis hva som er i ferd med å skje, men han vet at om synene han får skjer vil alt lede opp til at Shao Kahn atter en gang vinner hele greia og tar over jorden. (alt er fritt etter hukommelsen, skremmende nok.) Btw jeg anbefaler også å se web-serien Mortal Kombat: Legacy. Jeg ble overrasket over hvor bra den er, og sesong 2 er så godt som bekreftet. I tillegg kommer den på DVD og Blue-Ray etterhvert, og det er gode muligheter for at den fortsetter på vanlig TV. Forhåpentligvis usensurert. Fantastisk, takker:) skal sjekke ut den serien. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 22. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2011 (endret) Mortal Kombat: Legacy går på mandager i sensurert form, men en usensurert versjon kommer noen dager etter (fordi den går blandt annet på youtube, så de måtte sensurerer den etter en viss scene med Kano). Nyeste episode (episode 6) er helt klart den beste så langt, med en god blanding av mytologi-biten og "dirty, gritty realism". Endret 22. mai 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
V5R1X Skrevet 23. mai 2011 Del Skrevet 23. mai 2011 Noen her som vet om Mortal Kombat Tournament Arcade Stick til Xbox 360 også fungerer på PS3? Nei, det gjør den ikke. Men vi har en på forumet vårt som modder sticks. Han kan fikse PS3-funksjonalitet på Xbox-stikka di for en pris. Ta kontakt med han på forumet i modde-tråden hans. Forumet finnes HER! Alle seriøse fighting gamers i Norge henger på dette forumet! Ta også turen innom IRC-chatten vår HER... Den er altid like livlig... Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 (endret) Innholdet av DLC'en har nå blitt "avslørt". Det blir alle de 7 klassiske kostymene som var tilgjengelige som forhåndsbestillingsbonuser og 3 klassiske fatalities. Fra Ed Boon sin Twitter. http://www.youtube.com/watch?v=ECe5eMO6fWw Traileren er ute! Endret 27. mai 2011 av AltF4 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2011 Kan bli bra det der. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Ikke for å virke sutrete her nå, men er det bare jeg som syns det er litt teit at det vi fikk som bonus for å forhåndsbestille (og vi som har ps3 har ikke fått bruke denne bonusen enda en gang) allerede er tilgjengelig for alle? Missforstå meg riktig, jeg synes det er kult at alle de forskjellige preorderbonusene faktisk er mulig å få tak i. Men jeg hadde forventet at det skulle drøye en stund til, og at dette ikke ville være den første dlc'en som ble sluppet! Lenke til kommentar
AltF4 Skrevet 27. mai 2011 Del Skrevet 27. mai 2011 Ser ut til å være den nye normen på DLc'er, L.A.Noire kommer også med pre-order DLc som DLc tilgjengelig for alle snart. Syns egentlig det er litt greit, så lenge det jeg betaler for er mer enn det jeg får som jeg har fra før. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå