Gå til innhold

King's Bounty - Hvordan spille?

Anbefalte innlegg

Heisann! :)

Jeg har litt lyst til å spille litt King's Bounty, men jeg er ikke noe særlig flink med slike spill..

Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal gjøre.. altså, når jeg skal sloss og sånn. Jeg ender bare med at jeg trykker på "fienden" for hver gang, og bare det.. så er det fiendens tur, og så min tur igjen, og jeg gjør stort sett ikke annet enn å bare trykke på de jeg skal ta..

Slik som helt i starten, så har jeg meg selv (antar jeg), en kriger, en magiker og en bonde, etc.. når "jeg" gjør skade opptil 100, og bonden klarer 2-4, så skjønner jo også jeg at man skal bruke den til å gjøre noe annet enn å pirke på en stor drage med en høygaffel, liksom.. Ser at jeg har noen spells, og at trollmannen kan heale..

Vel.. det jeg lurer på, noen som har lyst til å gi en kort introduksjon til hva det er jeg kan gjøre!? Litt tips og triks til hvordan jeg skal gå frem? Hva jeg skal se etter?

Prøvde å google "how to play" og "tips", etc.. men, fant ikke så mye lurt! :(

Har satt stor pris på om noen med noen velvalgte ord kunne sparket meg i riktig retning!? :)

Takker så meget!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har fått dilla på Kings Bounty: Amored Princess(er det dette du har?) og har dette å gi av tips:

De som angriper med magi eller på avstand(magikere, bueskyttere og denslags) bør du ha i bakhånd og beskytte så de ikke blir skadet(de gjør trolig mer skade på avstand enn hånd-til-hånd). Prøvd å ta en og en gruppe, og ikek fordel skaden på alle du skal ta, da har du etterhvert mindre og mindre folk du skal angripe.

Og husk å bruke rage og spellbook flittig, da begge er gratis(mana fyller seg opp før kamp, og rage mens du sloss).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...