Kvikkfort Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 God afton! Har et spørsmål angåene å opprette en e-post konto til telenor, www.online.no . Hvordan gjør man dette? Dritalei av hotmail konto med bare virus og bajs! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 må være telenor kunde, for å få online.no e-post gmail er en mulighet for e-post Lenke til kommentar
Kvikkfort Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Jeg har abbonementet mitt hos telenor da Lenke til kommentar
slipten Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 da så, sikker på du ikke har motatt passord og brukernavn? Fikk selv tilsendt det Lenke til kommentar
TMB Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Anbefaler ikke å bruke online.no e-posten, den er treg og det tar evigheter før man mottar e-post, fordi den skal skannes for virus i alle mulige ledd. Bruk heller Gmail, som er den beste e-posttjenesten nå om dagen Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Online konto får du når du registrerer abbonementet ditt, og mottas per brev i posten. Om du har glemt ditt eller mistet det så kan du nok ringe telenor for å få tilsendt det på nytt. Ellers så anbefaler jeg heller gmail. Ikke at jeg får noenting som helst av dritt på min hotmail. Lenke til kommentar
Kvikkfort Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Okey, takker for svar! Får nesten prøve ut G-mail da. Grunnen til at jeg ikke gidder Hotmail lengre Flimzez, er fordi jeg allerede har et virus innpå der, eller har hatt, står ihvertfall noe opplegg i tekstfeltet når jeg skal skrive en mail som jeg ikke aner hvordan jeg skal få slutt på. Men jeg får jo fjernet det med Backspacen da. Også altfor mye søppelpost, kjedelig å måtte drive og slette det hele tiden og. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Man kan alltid starte en ny hotmail Poenget mitt var bare at hotmail ikke drar til seg mer spam-mail enn andre etter min erfaring. Lenke til kommentar
Kvikkfort Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Forandring fryder! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå