Backstabber Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Har litt lyst på en god VPN. Etter dld er vedtatt så føler jeg det kan være greit og skaffe seg en VPN klient. Er også greit når det kommer til hulu og andre nettsteder man ikke kan bruke i Norge. Har 2 mb ned og 0.3 opp så tilkoblingen må ikke kvele nettet totalt. Trenger bare klient til 1 maskin. Krav: Må ha kryptering. Må være rask. Må koste lite/ingenting i måneden. Kan gjerne betale, men da må jeg ha det 4 life. Dette er ikke en tråd for å diskutere dld, om jeg trenger VPN eller annet "off topic". Har sett litt selv på OpenVPN, men vet ikke hvordan den skal settes opp for å fylle mine krav. Tips? Takk EDIT: Om det ikke kom klart fram; skal bruke VPN tilkoblingen til å surfe anonymt på nett, ikke til å koble meg til diverse servere. Endret 16. april 2011 av Backstabber Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 www.vpntunnel.se/ Bruker den selv, er kryptert, rask og koster kun 500 for et år Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Var litt dyr? Vet ikke helt hva dette skal koste, men 500kr i året er litt mye tror jeg. EDIT: Bortsett fra pris så virket den helt topp! Endret 16. april 2011 av Backstabber Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Vel, vil du ha rask og sikker vpn så må du nok regne med å betale litt, er jo ikke mer en ca 40 kr månenden da Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 www.vpntunnel.se kan jeg også varmt anbefale! 50kr månden er da ikke så ille Og hvis du er litt mer gamer typen så kan du kjøre denne VPNen og fremdeles ha ca 50 - 60 i ping på en norsk server (CS 1.6) ! Lenke til kommentar
*martin* Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Enda et pluss er jo att du kan ha både UK og US ip adresser, slik du kan bruke f.eks. videotjenester som kun er tilgjenlige der Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 40 kroner i måneden er ikke så ille, du finner vel ikke mange alternativer, selv i utlandet til en mye lavere pris. VPN fra HideMyAss, koster 440,-, med 60% rabatt ifølge de selv. ~ Mortis Lenke til kommentar
Byxxi Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Har litt lyst på en god VPN. Etter dld er vedtatt så føler jeg det kan være greit og skaffe seg en VPN klient. Ja, DLD er vedtatt, men om det kommer, skjer ikke det før 1.april neste år. Lenke til kommentar
Backstabber Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Blir nok å gå for vpntunnel.se når den tid kommer. Tror dere ISPene lagrer info, for så å gi det over til dld når vedtaket trer i kraft? Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Det har de ikke lov til akkurat nå. De har bare lov å lagre IP adresser i maks 3 uker idag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå