Kongbalder Skrevet 16. april 2011 Rapporter Del Skrevet 16. april 2011 Hei Jeg har en SSD på 60gb med os Windows7 installert. Har en annen harddisk til å installere alle andre programmer på. Problemet er at SSD disken er full og jeg kunne f.eks tenke meg å slette oppdateringer fra windows slik jeg kunne på xp, men jeg finner ikke ut hvor disse oppdateringene legger seg på disken. Er det noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
thomit Skrevet 16. april 2011 Rapporter Del Skrevet 16. april 2011 Bruk CrapCleaner. Still inn selv hva slags filer du vil slette. CCleaner Lenke til kommentar
Kongbalder Skrevet 16. april 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. april 2011 Hei Takker for svar. Har lastet ned CCleaner, men vet fortsatt ikke hvor windows update filene legger seg på disken. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 16. april 2011 Rapporter Del Skrevet 16. april 2011 trodde CC fjerna oppdatering filene, samma det, er ligger filene ihvertfall C:\Windows\SoftwareDistribution\Download Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå