Shiktu Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Hei, jeg har i en lengere tid spilt Starcraft2 en gang i blandt med venner og har for det meste fokusert på teamgames (3v3, 4v4). Men etter å ha sett litt på streams, konkuranser etc.. så har det endelig kommet opp for meg at jeg ønsker å satse på 1 mot 1. Den måten jeg lærer raskest av er å ha en "venn" som er rundt samme nivå og som spiller for det samme. Slik at vi kan spille mot hverandre en del ganger når ting står fast på ladderen for å minimere tap til teite greier (spessielt plat/diamond cheesing). Jeg er enkelt og greit en Bronsje/Silver spiller og ser eventuelt en som ligger rundt der selv og som ønsker å komme seg helt opp til master/grandmaster med tiden. Jeg kommer desverre ikke så godt overens med alle slags folk, så jeg må nok legge med et par krav: 20 år eller eldre, en som ikke sitter og syter/whiner, en som har headset med mic og som kan snakke over ventrilo, burde vel ha regelmessig 5+ timer hver dag til gaming (siden jeg har 12+ pga. sykdom), en som godt kan tenke seg å se igjennom en stream og diskutere live over VT. Jeg håper ikke at jeg gir dere et inntrykk om at "nooben" søker "særvilkår", men verden er stor og kanskje det er flere folk som meg rundt omkring som ønsker det samme Kontakt meg med PM på dette forumet, kommer ikke til å slenge ut Bnet ID'er etc.. i public. Lenke til kommentar
Gnurk! Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 hmmm, gi det selvfølgelig litt tid, men det er ikke så mange 20+ år gamle nordmenn med tid til overs til 5+ timer til gaming som er på bronze/silver nivå. det jeg vil frem til her er at du muligens må søke på engelske forums grunnet de særskilte grunnlagene og sist men ikke minst goodluck Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 Er kansje litt vanskelig å finne en partner her, jeg skulle gjerne spillt med deg, hadde det ikke vært for at jeg spiller TF2 aktivt atm.. Vil anbefale deg å sjekke www.teamliquid.net, spør på forumet der. Ellers så kan jo IRC ofte være en grei plass å finne partnere på, på #teamliquid er det sikkert en eller annen som vil spille med deg. www.reddit.com/r/starcraft er også en aktiv side, om du går ingame og søker etter reddit på groups (ved friendsgreia) så er det en del folk som vanker der og. Lykke til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå