Kjosennnn Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Jeg har nett instalert win7 32 bit på min HP Compaq CQ61-250SO Og har instalert alle drivere som er tilgjengelig på HP sin driver nedlast side. Problemet kom etter jeg hadde instalert divere. I Enhetsbehandling er det gule trekanter over USB-kontrollere. Har prøvd å avinstalera alt men funket ikke. Hva skal jeg gjøre? Endret 16. april 2011 av Kjosennnn Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 hvordan fortoner problemet seg - funker ikke USBen? Eller er det bare at det er gule trekanter i enhetsbehandling? Høres jo ut som om det er en konflikt av et eller annet slag. Sjekk Biosen din og se hva som står av instillinger i forhold til USB osv......kan jo være noe der. Lenke til kommentar
Kjosennnn Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 hvordan fortoner problemet seg - funker ikke USBen? Eller er det bare at det er gule trekanter i enhetsbehandling? Høres jo ut som om det er en konflikt av et eller annet slag. Sjekk Biosen din og se hva som står av instillinger i forhold til USB osv......kan jo være noe der. usben funket før jeg begynte å instalere drivere. Hva skal jeg se etter i BIOS? Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 hmm....er vel ikke så mye å se etter i BIOS dersom du kan si helt spesifikt at installasjon av driverne gjorde at du fikk problemer............. har du forsøkt å deaktivere problemområdene via enhetsbehandling? Lenke til kommentar
Kjosennnn Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 (endret) hmm....er vel ikke så mye å se etter i BIOS dersom du kan si helt spesifikt at installasjon av driverne gjorde at du fikk problemer............. har du forsøkt å deaktivere problemområdene via enhetsbehandling? Er det noen måte å resette pcen slik att alle drivere blir borte? Endret 17. april 2011 av Kjosennnn Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 hmm....er vel ikke så mye å se etter i BIOS dersom du kan si helt spesifikt at installasjon av driverne gjorde at du fikk problemer............. har du forsøkt å deaktivere problemområdene via enhetsbehandling? Er det noen måte å resette pcen slik att alle drivere blir borte? det enkleste er jo å formatere og installere Windows på nytt, men da må man huske å ta backup av alt, smat at det blir jo en del jobb. Men det er uansett ikke så dumt dersom det er lenge siden man har gjort noe slikt. Jeg har som regel en reinstall iallefall et par ganger i året. Men du kan jo se om "driversweeper" kan hjelpe deg. Husker ikke om denne tar USB drivere, men installer den og sjekk. Den renkser opp i all mulig skitt som blir hengende igjen etter en driver som egentlig er avinstallert Lenke til kommentar
Kjosennnn Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 (endret) hmm....er vel ikke så mye å se etter i BIOS dersom du kan si helt spesifikt at installasjon av driverne gjorde at du fikk problemer............. har du forsøkt å deaktivere problemområdene via enhetsbehandling? Er det noen måte å resette pcen slik att alle drivere blir borte? det enkleste er jo å formatere og installere Windows på nytt, men da må man huske å ta backup av alt, smat at det blir jo en del jobb. Men det er uansett ikke så dumt dersom det er lenge siden man har gjort noe slikt. Jeg har som regel en reinstall iallefall et par ganger i året. Men du kan jo se om "driversweeper" kan hjelpe deg. Husker ikke om denne tar USB drivere, men installer den og sjekk. Den renkser opp i all mulig skitt som blir hengende igjen etter en driver som egentlig er avinstallert Tror kansje jeg har instalert feil drivere for jeg har HP Compaq CQ61-250SO og har instalert til en HP Compaq CQ61-100, har det noe å si? Dette er driverene jeg instalerte http://www.laptop-driver.net/hp-compaq-presario-cq61-drivers-windows-7/?lang=no Endret 17. april 2011 av Kjosennnn Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) det vil ha noe å si dersom det en annen kontroller eller type USB som sitter i disse maskinene. Det er nok mest sannsynlig at dette er problemet ditt. Se om ikke du finner noen usb-drivere som matcher din HP eksakt, og installer disse....det burde fikse det. finner du noe her feks` http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=4062&lc=no&cc=no&dlc=no&sw_lang=&product=3982195 Prøv i første runde å installer driveren for brikkesett! Endret 17. april 2011 av Brede_Skapstroppen Lenke til kommentar
Kjosennnn Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 det vil ha noe å si dersom det en annen kontroller eller type USB som sitter i disse maskinene. Det er nok mest sannsynlig at dette er problemet ditt. Se om ikke du finner noen usb-drivere som matcher din HP eksakt, og installer disse....det burde fikse det. finner du noe her feks` http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwareCategory?os=4062&lc=no&cc=no&dlc=no&sw_lang=&product=3982195 Prøv i første runde å installer driveren for brikkesett! Det funket ikke, har reinstalert alle driverene. Lenke til kommentar
Kjosennnn Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Leste i på en an plass at en fyr brukte systemgjennoppretting og det funket for han. Funket ikke hos meg, kan det være noe som er ødelagt på pcen? Lenke til kommentar
Kjosennnn Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Nå har jeg instalert win7 på nytt og alt funker:) Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Det er vel ofte den beste løsningen du valgte der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå