1814 Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Har akkurat lagt inn win7 og lastet ned deamon tools (prøvde også magiciso). Begge fungerte å installere, men når jeg skal adde disker så vises ingen av dem på min datamaskin :-/ Noen som vet hva problemet kan være? Lenke til kommentar
1814 Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Har akkurat lagt inn win7 og lastet ned deamon tools (prøvde også magiciso). Begge fungerte å installere, men når jeg skal adde disker så vises ingen av dem på min datamaskin :-/ Noen som vet hva problemet kan være? Ser at jeg har vært litt sløv. Kan ikke finne cd/dvd-rommet engang på min datamaskin! Er det noen drivere jeg mangler? Lenke til kommentar
1814 Skrevet 17. april 2011 Forfatter Del Skrevet 17. april 2011 Ser at jeg har vært litt sløv. Kan ikke finne cd/dvd-rommet engang på min datamaskin! Er det noen drivere jeg mangler? Finner både dvd-rommet og den fake virtuelle disken i kontrollpanel->hardware. Står at de trenger troubleshooting, men skjer ingenting når jeg trykker på repair. Den prøver å reinstallere drivere :-/ Mulig jeg har en dårlig piratversjon av win7. Lenke til kommentar
myhken Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 :-/ Mulig jeg har en dårlig piratversjon av win7. Og da er dette neppe forumet for å få hjelp. Skaff deg ekte Windows 7, så kan vi hjelpe. Kan jo være en "dårlig kopi" som du sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå