Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Lang boot c300, dårlig benchmark scores.

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har da to spørsmål jeg virkelig ikke har noen anelse om!

1. Har hatt en c300 i ca to uker nå, etter jeg satt inn i5 2500k, p8p67 og 4 gig dominatior ram, har windows boot timesa mine vært helt random , fra 40-50 sek (mest vanlig) og 12 sekunder noenganger (veldig sjeldent). Kan det være fordi jeg har rammen min feil ? satt de inn før jeg så i manualen de skal stå i a2 og b2 men jeg har de i a1 og b1

2.

Jeg har også et problem med benchamarks, har gtx 570 i5 2500k, og når jeg kjører heaven på max, får jeg 700 score, og når en av mine venner kjører heaven på pcen sin får han 1400 points med en i7-920 og gtx 580, syntes det var altfor store forskjeller her når jeg har bedre prossesor og så vidt litt dårligere VGA.

Jeg har også en uregistrert windows, hvis det kan ha noe og si.

Yöu.

Endret av You
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

1. Har hatt en c300 i ca to uker nå, etter jeg satt inn i5 2500k, p8p67 og 4 gig dominatior ram, har windows boot timesa mine vært helt random , fra 40-50 sek (mest vanlig) og 12 sekunder noenganger (veldig sjeldent). Kan det være fordi jeg har rammen min feil ? satt de inn før jeg så i manualen de skal stå i a2 og b2 men jeg har de i a1 og a2`

2.

Jeg har også et problem med benchamarks, har gtx 570 i5 2500k, og når jeg kjører heaven på max, får jeg 700 score, og når en av mine venner kjører heaven på pcen sin får han 1400 points med en i7-920 og gtx 580, syntes det var altfor store forskjeller her når jeg har bedre prossesor og så vidt litt dårligere VGA.

Yöu.

Rammen din kjører ikke i Dual-channel.

Sett rammen som den skal, og du vil nok få bedre score i Heaven.

Lenke til kommentar

Hei!

1. Har hatt en c300 i ca to uker nå, etter jeg satt inn i5 2500k, p8p67 og 4 gig dominatior ram, har windows boot timesa mine vært helt random , fra 40-50 sek (mest vanlig) og 12 sekunder noenganger (veldig sjeldent). Kan det være fordi jeg har rammen min feil ? satt de inn før jeg så i manualen de skal stå i a2 og b2 men jeg har de i a1 og a2`

2.

Yöu.

Rammen din kjører ikke i Dual-channel.

Sett rammen som den skal, og du vil nok få bedre score i Heaven.

sorry mente a1 og b1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...