Mr. Merry Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Hei Som overskriften sier har jeg problemer med å få open NAT på Live. Jeg har en nettverksbro mellom en bærbar pc med xp og xboxen, men får kun strict nat. Jeg har lenge søkt på nettet for å finne en løsning på problemet og har prøvd masse forskjellig. Jeg har åpnet porter og satt xboxen på en fast IP, men får uansett strict NAT. En kompis har vært på besøk med sin xbox slim og han hadde ikke samme problemet. Er det noen som har erfaring med samme/lignende problem? Har forresten Linksys WRT54GL wireless router Takk på forhånd Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Har du sjekket at nettverksbroen din ikke har en brannmur på? dette er standard for windows xp sp3.. Lenke til kommentar
Mr. Merry Skrevet 18. april 2011 Forfatter Del Skrevet 18. april 2011 Jo, jeg hadde faktisk det, men det løste ikke problemet å slå den av. Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 du må også huske og sette port forwerding til xboxen sin ip og ikke maskinen (mulig du må ha til begge) hvilke porter har du åpnet? Lenke til kommentar
Mr. Merry Skrevet 19. april 2011 Forfatter Del Skrevet 19. april 2011 Jeg har portforwarding for xboxen sin ip, men ikke maskinen. Skal prøve det. Har selfølgelig åpnet de portene som står på supportsiden til MS (88,3074,53,80), men har tatt alle på both uten at det skal ha noen innvirkning? Lenke til kommentar
P0nduz Skrevet 19. april 2011 Del Skrevet 19. april 2011 (endret) eneste jeg har åpnet inn for å få open nat er: udp: 88 og 3074 tcp: 3074 Men om du har valgt both påvirker ikke det noe tror du må prøve å forwerde til både pc og xbox alternativt kan du prøve å legge det inn på port triggering Endret 19. april 2011 av P0nduz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå