OHJohansen Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Her er tips til montering og hvilke feller du skal unngå. Les mer Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Fin artikkel! Har lett etter Tv-bord svært lenge uten hell, så foreløpig har jeg noe enkelt fra IKEA: Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Personlig har jeg både TVen opphengt og et "TV-bord", hvor jeg har receiver, HTPC og noe konsoller i TV-bordet. GOdt skjult. AtW Lenke til kommentar
VinterUlv Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Finnes også veggoppheng med innebygd vater. Hjelper med å få det til rett første gang. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 18. april 2011 Del Skrevet 18. april 2011 Noen som vet hvor jeg kan kjøpe et veggfest som kan holde en 60" plasma som klarer å gå 90 grader? Hels automatisk også, men ikke nødvendig. Lenke til kommentar
gorpium Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Produktene fra SMS anbefales. Selger det hovedsakelig der jeg jobber. Ellers har også MultiBrackets noen fine saker i sortimentet. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Produktene fra SMS anbefales. Selger det hovedsakelig der jeg jobber. Ellers har også MultiBrackets noen fine saker i sortimentet. Ingen av SMS sine hadde 90 grader vinkel for wn 60". Men jeg fant en på Dustinhome. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 (endret) God guide. Ett lite tips for de som skal feste til betong og mur. Når hullene er borret, støpsug i dem til alt støv er borte. Det skader heller ikke å bruke litt lim på pluggen heller. Da sitter ting garantert. De som har Leka vegg, så husk å bruk riktig feste, og følg bruksanvisning meget nøye. Fikk nettopp en ny TV, Philips sin 58" 21:9 TV. Denne har medfølgende Fot/Vegg feste. Foten fungerer som begge delen. Det er bare å bytte stilling på selve festet for TVen, så vinkles den mot vegg som vegg feste. Men det er en virkelig stor ting Philips ikke har tenkt på. Denne foten er jo beregnet for veggfesting, og dermed gi riktig av stand og best effekt av Amblight systemet dems. Det store problemet er at festet skal festes i veggen med 2 bolter, og disse kan ikke justeres. Og mellomrommet på dem er 34 cm. Nye moderne hjem i Norge i dag har gips vegger, med cc 60 mellom stenderene. Altså kan dette veggfestet ikke brukes. Da detter TVen rett og slett ned. Det kan bli dyrt. Heldigvis så har Philips, i motsettning til tynne Samsung skjermer, tatt med fester for VESA, slik at mitt universelle veggfeste passet perfekt. Har nå brukt det på 3 forskjellige TVer, og kommer til å bruke det samme for all fremtid tipper jeg. (Det er Netshop sitt eget feste) Endret 23. april 2011 av AndersT2 Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Fin artikkel! Har lett etter Tv-bord svært lenge uten hell, så foreløpig har jeg noe enkelt fra IKEA: Gjør som meg, bygg selv. Det blir faktisk billigere enn mange løsninger, utenom de billigste fra IKEA. Mitt rack er 160 cm bredt, 60 cm dypt, og har 2 hyllerader. Den ene på 28 cm høyde, og den andre på ca 20. Inni så er det da plass til 3 komponenter i bredden, med tilstrekklig luft på sidene av hver komponent. Totaltpris: ca 1200,-. Jeg brukte 2 plater MDF 19 mm. Disse ble kappet på mål gratis hos Ski Bygg. Så det bare var å skru sammen, sparkle og male. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Billig, ja, men desverre er ikke MDF så veldig fint i mine øyne. AtW Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Det er jo det man har maling til. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Det er jo det man har maling til. Selvfølgelig, men kun en malt plate er et ganske begrenset utvalg av utseender, selv har jeg feks ikke en eneste malt plate på TV-benken. Smak og behag selvfølgelig, men det er allikevel ett poeng for mange. AtW Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Man velger jo selv hvordan ting skal se ut. Jeg sa kun hva jeg har gjort. Mange i dag kjøper Ikea møblene, og man kan lage lignende nokså enkelt. De fleste av dem som jeg ser der er kun ensfarget. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 23. april 2011 Del Skrevet 23. april 2011 Man velger jo selv hvordan ting skal se ut. Jeg sa kun hva jeg har gjort. Mange i dag kjøper Ikea møblene, og man kan lage lignende nokså enkelt. De fleste av dem som jeg ser der er kun ensfarget. Altså selvfølgelig, jeg sier ikke at de tikke passer for noen, men det mange typer møbler, og utseende av møbler som er utenfor rekkevidde å lage fint for folk som ikke er snekkere. Å lage noe selv kan fungere fint det, men det har definitivt sine ulemper også. AtW Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Bare for å gi litt hjelp til andre som leiter...så fant jeg noen meget bra her: http://interconnect.no/default.pl?showPage=300 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg