Straydog Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Hva har folket kommet fram til? Post som spoiler.... Lenke til kommentar
koots Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Jeg tror det er han store karen, han brøyt kjettingen ved å slenge igjen døra på den Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Jeg tror det er konduktøren, som har en tang. ( Selv om klippetangen ikke er egent for noe annet enn små hull ) Det at han lille ikke har tyggis lenger, er vel verdt noe også Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Skummet gjennom den og det første jeg tenkte var også tangen, men det er i så fall en veeeeeldig kjedelig forklaring.. Eventuelt litt fare fetched, men at han feite og konduktøren har samarbeidet. Han feite sa han var helt nede med ho dama som selger shit, men likevel hadde han tilsynelatende samme pose.. Og hva skjer med tegneserie a? Det skal jo være en tekst!! Endret 17. april 2011 av Carlgutt 1 Lenke til kommentar
Straydog Skrevet 25. april 2011 Forfatter Del Skrevet 25. april 2011 Jeg tror det er konduktøren, som har en tang. ( Selv om klippetangen ikke er egent for noe annet enn små hull ) Det at han lille ikke har tyggis lenger, er vel verdt noe også Var vel du som var nærmest. Dog synes jeg løsningen var überteit, - den konspirasjonsteorien var jo tatt helt ut av det blå http://www.tine.no/om-tine/paskekrim-2011/losningen 2 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Den var jo ganske krim-klassisk da... Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Hahaha, det var maken til konspirasjonteroi ja! Okay det med tangen, men at Lailia var med på det? Hvor kom det ifra? Hahaha, nå har jeg aldri gitt! Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Forsikringssvindel er ikke et spesielt nytt tema i krim. Bare se på en del eldre britiske historier. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Likevel idiotisk å ha løsninger hvor enkelte ting er tatt helt ut av det blå på en påskekrim. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå