Maefteda Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Birmingham - Sunderland Blackpool - Wigan (BPLHD1) Everton - Blackburn West Brom - Chelsea (BPLHD2) West Ham - Aston Villa (BPLHD3) Hvilken kamp skal folket se? Scott Parker meldes å være ute(kanskje 3 kamper) for West Ham Must win mot Villa idag. Der Hammer mål mot gamleklubben hadde gjort seg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Blir vel WBA vs Sjelløs for min del. Switcher over til WH om når det blir enveiskjøring. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Går for Pool-Wigan jeg. Viktig kamp i bunnstriden, pluss at Cleverley starter! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Wigan tidlig opp i ledelsen. Gud for et elendig forsvar Blackpool har. Synd at de har kollapset helt etter den fantastiske sesongstarten. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Blackpool ryker mot wigan og 'pongen min ryker med en potensiell gevinst på tre tusen kr. FACK! Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Du kan ihvertfall glede deg med at West Ham rykker ned. Lenke til kommentar
SlettProfil Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Trenger vel ikke å si hvilken kamp jeg så på Fantastisk kamp av Drogba og resten av gutta. For min del er det ingen speiselle lag jeg ønsker å se i championchip neste år... bortsett fra ManU da, hvis det var teoretisk og praktisk mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå