Verozth Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Hvilket spill er verdt å spille? Jeg leter etter et spill med bra story, enten det er adventure, RPG eller action. Jeg har spilt Asassins Creed 1 & 2, Mass Effect 1 & 2, Halo serien, Dragon age 1 & 2, Call of Duty serien, Crysis 1 & 2 og Ratchet & Clank serien. Det er ikke de eneste spillene jeg har spilt, men de som har gjort mest inntrykk på meg. Så hvis det er noen gode spill jeg har gått glipp av så si i fra og hvorfor jeg det spillet er bra! Lenke til kommentar
Long Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 (endret) Bulletstorm: - Ellevill shooter. Du har mange muligheter å drepe folk på enn å bare trykke av avtrekkeren, for å si det sånn. Assassin's Creed: Brotherhood: - Mer av det samme som tidligere spill, og nå med en kul multiplayer-del! Dead Space 1&2: - Action-horror på sitt beste. Merk at jeg skrev "action" først, siden det er mer av det enn horror. Battlefield: Bad Company 2: - Lagbasert shooter-awesomeness. Mye større baner! Campaign er kjedelig da. Nier: - Sugent gameplay, men veldig bra historie Enslaved: - Action-platforming. Ganske unikt, vil jeg si. Se et par videoer av det! Red Dead Redemption: - Beste western-spillet ever. Free-roaming. Vanquish: - Eksplosiv tredjepersons shooterorgasme. Det blir ikke mer hyperaktivt enn dette! Resident Evil 5: - Heftig tredjepersons shooter. Ekstra fett med en kompis. Alan Wake: - Tredjepersons action-thriller. One-of-a-kind. Meget spesielt og anbefales høyt! Splinter Cell: Conviction - Action-stealth. Mer badass stealth finner du ikke på markedet akkurat nå! Bayonetta - Spinnvilt beat-em-up. Last ned demoen. Hvis du liker den, så vil du definitivt like hele spillet da. Det er så absurd og awesome. Batman: Arkham Asylum - Action-spill med puzzle-elementer. Et mørkt Batman-spill. Og det er awesome selvsagt. Minner om Zelda, bare for voksne. Anbefaler deg å sjekke ut et par gameplay-videoer av disse spillene for å sjekke om de spillene virker interessante. Happy gaming! Endret 16. april 2011 av Long 2 Lenke til kommentar
Verozth Skrevet 16. april 2011 Forfatter Del Skrevet 16. april 2011 Bulletstorm: - Ellevill shooter. Du har mange muligheter å drepe folk på enn å bare trykke av avtrekkeren, for å si det sånn. Assassin's Creed: Brotherhood: - Mer av det samme som tidligere spill, og nå med en kul multiplayer-del! Dead Space 1&2: - Action-horror på sitt beste. Merk at jeg skrev "action" først, siden det er mer av det enn horror. Battlefield: Bad Company 2: - Lagbasert shooter-awesomeness. Mye større baner! Campaign er kjedelig da. Nier: - Sugent gameplay, men veldig bra historie Enslaved: - Action-platforming. Ganske unikt, vil jeg si. Se et par videoer av det! Red Dead Redemption: - Beste western-spillet ever. Free-roaming. Vanquish: - Eksplosiv tredjepersons shooterorgasme. Det blir ikke mer hyperaktivt enn dette! Resident Evil 5: - Heftig tredjepersons shooter. Ekstra fett med en kompis. Alan Wake: - Tredjepersons action-thriller. One-of-a-kind. Meget spesielt og anbefales høyt! Splinter Cell: Conviction - Action-stealth. Mer badass stealth finner du ikke på markedet akkurat nå! Bayonetta - Spinnvilt beat-em-up. Last ned demoen. Hvis du liker den, så vil du definitivt like hele spillet da. Det er så absurd og awesome. Batman: Arkham Asylum - Action-spill med puzzle-elementer. Et mørkt Batman-spill. Og det er awesome selvsagt. Minner om Zelda, bare for voksne. Anbefaler deg å sjekke ut et par gameplay-videoer av disse spillene for å sjekke om de spillene virker interessante. Happy gaming! Tusen takk! Tar meg en tur til GameStop nå Lenke til kommentar
fredz10 Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 (endret) Anbefaler Bioshock 1 og 2 dersom du ikke har spilt dem. First person shooter med bra story og gameplay Endret 17. april 2011 av fredz10 Lenke til kommentar
Xesray Skrevet 17. april 2011 Del Skrevet 17. april 2011 Ville lagt til Gears of war 1 og 2 Crysis 2 Lenke til kommentar
toxiciity Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 GTA IV + EXP Packs hundrevis av timer med action og kødde rundt Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 21. april 2011 Del Skrevet 21. april 2011 Portal 2. Definitivt Portal 2. Beste story nokon gong. Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 24. april 2011 Del Skrevet 24. april 2011 Deadly Premonition, om du er istand til å sjå forbi dei sære elementa. Det er eit litt... spesielt spel, men gje det ein sjanse! Lenke til kommentar
PaulGD Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Worms World Party The Saboteur Renegade Ops Lenke til kommentar
nolongeravailable Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) -snip- Endret 26. april 2016 av coyote93 Lenke til kommentar
spamex Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 Du er The Elder Scrolls serien Skyrim kommer ut i november. Lenke til kommentar
Øyvri Skrevet 28. oktober 2011 Del Skrevet 28. oktober 2011 (endret) ingen som har foreslått uncharted serien? Beste spillet på playstation 3. uncharted 3 er rett rundt hjørnet regner med du har ps3 siden du har spillt ratched and clank? Endret 28. oktober 2011 av ausura Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 ingen som har foreslått uncharted serien? Beste spillet på playstation 3. uncharted 3 er rett rundt hjørnet regner med du har ps3 siden du har spillt ratched and clank? Det er nok fordi denne tråden er for Microsoft. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 29. oktober 2011 Del Skrevet 29. oktober 2011 Batman spillene? Rage? Timevis med god underholdning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå