mbst Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Jeg har et matematisk problem jeg gjerne skulle ha løst. Det omhandler prosjektiler og bevegelige mål. Har et ubåtspill, og tenkte at det kunne være artig å regne ut riktige baner for torpedoene. Har kommet godt på vei, men ser ut som om jeg henger litt fast.. lurer på om noen her har innspill, det kan godt tenkes jeg har gjort det mer komplisert enn det trenger å være. Jeg er åpen for helt nye ideer og innfallsvinkler også. Er litt omfattende (men ikke så komplisert) regning involvert, i hvertfall dersom man skal gjøre det for hånd. Siden er på engelsk, ettersom jeg ville holde muligheten oppe for å spørre på en news-kanal etc. Har laget noen illustrasjoner av fremgangsmåten min. Kanskje noen her til og med har et ferdig program eller vet om en interessant side jeg kan titte på? Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Gå inn på kjøkkenet, mann, finn deg noe god drikke i kjøleskapet, og sett deg ut. Nyt varmen, solen og sommeren. Nyt den gode drikken. Sjenk ikke matematiske problemer en tanke. Det er sommerferie! Med ønsker om en fortsatt god sommer, Henrik Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Gå inn på kjøkkenet, mann, finn deg noe god drikke i kjøleskapet, og sett deg ut. Nyt varmen, solen og sommeren. Nyt den gode drikken. Sjenk ikke matematiske problemer en tanke. Det er sommerferie! Med ønsker om en fortsatt god sommer, Henrik osv..... Lenke til kommentar
mbst Skrevet 24. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2003 Sjenk ikke matematiske problemer en tanke. Det er sommerferie! Med ønsker om en fortsatt god sommer, Henrik Hva med litt av begge .. det er jo tross alt sommer, og den skal man bruke til noe moro! Lenke til kommentar
henrikmain Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Tja, hvis du synes slikt er moro, så.. Jeg kan dessverre ikke hjelpe deg med problemet ditt. I am just a humble 17-year-old. Hyggelig at Snøhunden var enig med meg, forresten Lenke til kommentar
mbst Skrevet 25. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 25. juli 2003 Case closed.. fikk det til selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå