Gå til innhold

Kjøp av ny mobil, Xperia Arc vs Nexus S

Anbefalte innlegg

Hei

Har lenge vurdert å kjøpe ny mobil, da min første smarttelefon. Jeg har i dag en gammel Sony Ericsson S500i. Jeg har altså aldri hatt en smarttelefon før.

Problemet med mange telefoner er dårlig batteri, og kamera. Ønsker nå en mobil med et godt kamera. Hadde en Nokia før jeg kjøpe s500i, og den hadde veldig bra kamera. s500i har elendig kamera.

Leste om Sony Ericsson Xperia Arc, og den virket da som den perfekte telefon for meg. Men så kom jeg over Samsung Nexus S. Jeg lurer litt på om det er store forskjeller mellom disse telefonene, hvilken som har best kamera og best batterilevetid.

Takker for svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SE Arc har det beste mobilkameraet jeg har testet på en Android-tlf til dags dato så om det er hovedkriteriet så er det liten tvil IMO.

Nexus S er god på kamera den også, for all del, men kan ikke måle seg med Arc.

Batteritiden på de vil du tvilsomt merke store forskjellen på i praksis. Du må nok uansett basere deg på å lade hver natt.

Utover dette så er det ekstremt gode telefoner det er snakk om uansett her så du kan egentlig ikke velge skikkelig feil :)

Lenke til kommentar

Velg Arc, kjøpte den akkurat å er kjempe fornøyd! Kamra er helt rått, trenger ikke kompaktkamra mer ;D Resten og går sykt bra! Ikke noe lugging, har heller ikke merka noen bugs! Den er en skikklig levert telefon, alt er som det skal. Selv om X2 har bedre spesifikasjoner merker du at SE har invistert MASSE i programering, for alt er perfekt :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...