Underhand-Felons Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 Jeg har installert en win7 64bit maskin, og meldt den inn i nettverksgruppe. En annen maskin befinner seg i nettverket, dette er en XP maskin. XP maskinen ser win7 maskinen i nettverket, men det motsatte skjer ikke. Når jeg i win utforsker skriver inn stien til XP maskinen, så kommer denne opp, og jeg ser skriveren - som jeg egentlig er på jakt etter. En Canon IP5300. Problemet er at når jeg skal kople til skriveren, så kreves det en .inf fil på min win7 maskin. Har lastet ned ørten drivere, uten at jeg får til noen ting som helst. Er det noen som kjenner problemet, og har en løsning på dette? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. april 2011 Del Skrevet 16. april 2011 jeg har hatt samme problemet og fant ikke ut av det. Win7-maskinen klarte aldri spoole dokumenett så lenge skriveren var delt på Xp-maskinen. spoolertjenesten ble deaktivert når en prøvde å skrive ut. Lenke til kommentar
rillto Skrevet 22. april 2011 Del Skrevet 22. april 2011 Du må gå inn på XP maskinen og legge til driver for W7 maskinen. Det gjør du under enheter og skrivere. Når W7 driveren er innstallert vil W7 maskinen kunne dele printeren Lenke til kommentar
Underhand-Felons Skrevet 26. april 2011 Forfatter Del Skrevet 26. april 2011 Fikk hjelp av en som har kompetanse på sånt, han lastet ned 64-bit driver for skriveren på win7 maskinen. Fungerer nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå