Gå til innhold

[Løst] G27 slutter å virke

Anbefalte innlegg

Hei. Har et G27 ratt og pedaler. Har hatt det i ca 3 måndter, og i det siste når jeg skal bruke det på PC, så virker det helt fint en liten stund også begynner lyset på girenheten å blinke sakte, og ingenting virker, og alle aksene er låst slik de var nå lyset begynte å blinke.

Utrolig irriterende problem, tror det har noe med driverene å gjøre siden det virker helt fint på PS3. Kan de ha noe med en ny versjon av driveren? Siden det virket helt fint før.

Håper noen har noen tips til hvordan jeg kan få reparert det, siden nå er det ikke mulig å spille med det på PC.

Endret av Xito
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja. hadde et lignende problem med mitt G19 tastatur til PCen.

Der slutta først lyset og fungere, så etterhvert daua LCD-skjermen helt.

Alt ordnet seg etter at jeg lastet ned nye drivere. Er også et helt nytt brukergrensesnitt på driverene til G19 tastaturet, sikkert noe lignende for G27. Prøv :)

løste seg iallefall fint her. Dog rart at driveren bare streiker om det har kommet ny versjon, men slik var det iallefall her.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har snakket med Logitech support lenge, og de mente det måtte være jordingsfeil på laptopen min, men jeg har faktisk funnet ut at det er mitt TerraTec Aureon 7.1 USB lydkort som er synderen.

Hvis det ikke er koblet til, virker det helt fint.

Det tar mellom 10 sek og 5 min etter jeg kobler det til igjen før rattet og pedalene slutter å virke.

Tenkte å skrive det her slik at hvis noen andre har samme problem, så løste dette vertfall problemet for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...