Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Er det ikke også slik at mange slag ikke vises siden ingen som deltar er POV mens de forekommer? Litt irriterende uansett. Når vi så Robb og hæren hans rett før de stormet den ene Lannister-campen, men ikke selve slaget, det var litt småskuffende.

Men scener som f eks Rodricks henrettelse eller Littlefinger, Arya og Tywins scene i Harrenhal - myyye bedre enn store, intetsigende slag.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror de rett og slett sparer mye penger på å vise færrest mulig slag. Scener med folk som sitter og snakker er langt billigere.

Nei. De følger bøkene og deres fortellerstil. Og strengt tatt er det ikke der spenningen og dramaet i denne serien ligger uansett, selv om jeg også gjerne vil se litt mer sverdkamp.

Lenke til kommentar

Ja, er vel litt viktige med plott progresjon enn de slagene. Har nå fått sett ferdig episode 6 og må si den var utrolig bra, bortsett fra en ganske skuffende slutt. Daenerys begynner virkelig å bli en liten bitche, for en grinete, maktsyk liten drittunge. Kan ikke fatte hvordan hun skulle bli noe bedre enn "The Mad king". Likevel er det ganske greit å se at damene i serien også har ambisjoner og mål her, ikke bare som horer "I want to be THE queen"

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, er vel litt viktige med plott progresjon enn de slagene. Har nå fått sett ferdig episode 6 og må si den var utrolig bra, bortsett fra en ganske skuffende slutt. Daenerys begynner virkelig å bli en liten bitche, for en grinete, maktsyk liten drittunge. Kan ikke fatte hvordan hun skulle bli noe bedre enn "The Mad king". Likevel er det ganske greit å se at damene i serien også har ambisjoner og mål her, ikke bare som horer "I want to be THE queen"

 

Dont your dear affend my khalessi! :grumpy:

 

 

Dany er desperat nå, som er ganske åpenbart. Men drittunge, neh. Du skjønner Dany har et hjerte. Hun er en dronning som vil bli elsket av folket. Robb har ingen intensjoner om å sitte på tronen. Stannis vil nok bli noe lignende Joffrey, bare mindre jævlig men fremdeles nok en drittkonge.

 

The Mad King drepte mange, og veldig mange uskyldige. Og når søsteren til Ned ble kidnappet eskalerte det seg til en krig hvor Stark, Tully, Arryn og Baratheon-husene gikk sammen for å knuse The Mad King/Aerys II Targaryen.

 

Dany er kommet til en by der hun bare er en gjest etter en lang vei, og ja folk er ute etter dragene hennes. Drager er mye verdt, og de er unike. En mann ville vært livnært for resten av livet med en drage, rikdom og ja. Derfor kan hun virke litt bitchy, fordi hun i grunn bare er desperat. Der ihvertfall slik jeg ser det. At hun ikke vil ligge eller gifte seg med noen forstår jeg i grunn. Ville ikke du?

 

 

 

Haha, piraten (hvis jeg husker riktig) Danielzu nevner er den beste begrunnelsen så langt i serien. Elsket hvordan han svarte sønnen til Davos.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Liker sånne karakterer i serien. De litt mer lettbeinte innimellom mange mer seriøse karakterer slik som Tyrion enkelte ganger er, men ikke hele tiden.

 

Håper på flere spennende scener med Tyrion og Bronn som ikke vi har sett noe av denne sesongen. Det vil det nok også bli nå som Bronn har sin stilling i Kings Landing, og Stannis er på vei med sin fleet.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Tipper de recaster han enda en gang. En grunn til at vi ikke akkurat har fått se han mye i rampelyset.

 

skal forresten Conan Stevens komme tilbake i rollen? Og ja, karakteren er totalt meh når det er en høy slentrende kis som spiller han. The mountain that rides, mannen skal være SVÆR og brutal.

Lenke til kommentar

Conan ville komme tilbake. Mange sier han ikke kunne komme tilbake på grunn av hobbiten, men det er bare tull. Game of Thrones ville bare trengt han ikke fullt så mye. Samme med Hobbiten sikkert også. Så han ville fint rukket begge deler. GOT bruker brukte vel rundt 100 dager på filme inn flere scener over mange locations.

 

BRA HYRLEN! Jeg er med deg. SVÆR OG BRUTAL er riktige stikkord. Det trynet til Conan Stevens med hestehode var perfekt. Han nye virker for tynn, og med mye mindre muskler/fett.

Endret av Maury
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...