Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt offtopic: Men så på steam nå at det et Game of Thrones Rolle spill som kommer 1 Juni. Det hadde jeg ikke hørt om før. Skal visst være helt nye historier og karakterer som George Martin selv har vært med på å lage. Trailern va så som så, ble ikke helt imponert..

Lenke til kommentar

Basert på db-saken som det var linka til så

blir jo Danny lesbisk utover i sesongene. Makan, går fra århundrets mann til damer. Hadde vært spennende tv da...

 

 

Antatt spoiler basert på db-saken. leses på eget ansvar...

Endret av Teipball
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hører på Game of Thrones på lydbok nå, og det er noen ganger jeg bare dør av latter fordi han duden som leser lager så utrolig dumme stemmer. Lasta opp en 30-sek snippet av da Daenerys prøver å snakke med Khal Drogo for første gang.

http://soundcloud.com/knofle/ohgodimlaughing/s-5rGcI

 

(Ingen spoilers)

Dårlig innleser, jeg vet det er en som er mye flinkere som leser inn bøkene nå ;)

Lenke til kommentar

Hvorfor viser de egentlig ikke noen av de store/små slagene? Jeg klager ikke på at det er for lite action, synes bare det er litt rart at de kutter de helt vekk. Det virker jo som de har mer en godt nok budsjett til å ta det med, de har jo penger til å dekke slagmarken med bøttevis av døde soldater og ødelagte ting etter at de har klippet forbi slagene. Til og med små serier som Sparatcus har jo noen ganske rå krigs scener, så virker jo litt rart at det ikke er noe i Game of Thrones.

Lenke til kommentar

Er nok fordi de velger å fokusere på andre ting. Er begrenset på hvor mye de kan få med på så liten screen-time.

 

Spoiler om hva som skjer framover:

 

Kommer jo uansett snart et stort slag, kan bli utrolig bra ;)

 

Endret av Alastor
Mulig bokspoiler, skjult for sikkerhet skyld.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...