Filmvenn Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Nei, jøss. Dagbladet har fått med seg at hun i grunn ikke er norsk, så vidt. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Blir flau hver gang norske media skal blåse opp at et eller annet internasjonalt fenomen har en løs tilknytning til Norge, akkurat som vi har verdens største mindreverdighetskompleks og trenger alt vi kan få av smuler fra de store guttas bord. 3 Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Flaut ja. Hun hadde jo ikke engang en birolle. Norge i nøtteskall 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 http://www.dagbladet...rones/21496961/ Norsk journalistikk på sitt beste. Jaja, det bekrefter at Irri er ferdig i serien for godt. Synd. Var det noen som betvilte det forresten? *mine innlegg* Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Overskriften gjorde vondt verre. 1 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hm, lærte noe nytt i dag. Charlie Chaplin er besterfar til denne beautyen. (Talisa, dama som Rob er/blir forelsket i) 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Husker Oona Chaplin fra The Hour. Kjemebra britisk serie hvis man er av typen som liker periodedramaer ala Mad Men. Lenke til kommentar
snartenkt Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Overskriften gjorde vondt verre. Hun snakker flytende norsk? Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Regner med det var 'lesbesex' han reagerte på. Merkelig måte å dra lesere på.. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Ja, på 80-tallet var det en merkelig måte å dra lesere på. Nå syntes jeg det er rart at de ikke har dratt inn sex i føkkings Breivik-saken enda. 2 Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Litt offtopic: Men så på steam nå at det et Game of Thrones Rolle spill som kommer 1 Juni. Det hadde jeg ikke hørt om før. Skal visst være helt nye historier og karakterer som George Martin selv har vært med på å lage. Trailern va så som så, ble ikke helt imponert.. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg hører på Game of Thrones på lydbok nå, og det er noen ganger jeg bare dør av latter fordi han duden som leser lager så utrolig dumme stemmer. Lasta opp en 30-sek snippet av da Daenerys prøver å snakke med Khal Drogo for første gang. http://soundcloud.com/knofle/ohgodimlaughing/s-5rGcI (Ingen spoilers) 4 Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Høres ut som at han sitter på do og presser når han sier nnnoooooo 2 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Basert på db-saken som det var linka til så blir jo Danny lesbisk utover i sesongene. Makan, går fra århundrets mann til damer. Hadde vært spennende tv da... Antatt spoiler basert på db-saken. leses på eget ansvar... Endret 8. mai 2012 av Teipball 1 Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Jeg hører på Game of Thrones på lydbok nå, og det er noen ganger jeg bare dør av latter fordi han duden som leser lager så utrolig dumme stemmer. Lasta opp en 30-sek snippet av da Daenerys prøver å snakke med Khal Drogo for første gang. http://soundcloud.com/knofle/ohgodimlaughing/s-5rGcI (Ingen spoilers) Dårlig innleser, jeg vet det er en som er mye flinkere som leser inn bøkene nå Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 Hvorfor viser de egentlig ikke noen av de store/små slagene? Jeg klager ikke på at det er for lite action, synes bare det er litt rart at de kutter de helt vekk. Det virker jo som de har mer en godt nok budsjett til å ta det med, de har jo penger til å dekke slagmarken med bøttevis av døde soldater og ødelagte ting etter at de har klippet forbi slagene. Til og med små serier som Sparatcus har jo noen ganske rå krigs scener, så virker jo litt rart at det ikke er noe i Game of Thrones. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 8. mai 2012 Del Skrevet 8. mai 2012 (endret) Er nok fordi de velger å fokusere på andre ting. Er begrenset på hvor mye de kan få med på så liten screen-time. Spoiler om hva som skjer framover: Kommer jo uansett snart et stort slag, kan bli utrolig bra Endret 8. mai 2012 av Alastor Mulig bokspoiler, skjult for sikkerhet skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå