Kakebakelate Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Kunne ha sett for meg han som Tormund Giantsbane, virker ikke helt som en Tully. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Skjegget er visst borte nå, var en artikkel om at Will Smith la ned veto ifm. den filmen de spiller i nå. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Det er en synd og en skam. Et skjegg som det der fortjener bedre. http://www.dagbladet.no/2012/04/24/kultur/film/skuespillere/hollywood/kristofer_hivju/21260991/ Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jepp... Skjegget hadde jo en stor rolle i The Thing. Egentlig merkelig at det ikke ble nominert til noen priser... 1 Lenke til kommentar
Sappa Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg vurderer å skaffe meg bøkene, men jeg er usikker på om jeg skal kjøpe på norsk eller engelsk. Hvilket språk anbefaler dere? Er ganske stø i engelsk. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg vurderer å skaffe meg bøkene, men jeg er usikker på om jeg skal kjøpe på norsk eller engelsk. Hvilket språk anbefaler dere? Er ganske stø i engelsk. Engelsk, engelsk, engelsk. Ikke tenkt på noe annet. Språket er ikke så fryktelig vanskelig heller. Leste bok 1 da jeg var rundt 13-14 år uten problemer. 2 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Jeg bladde igjennom en norsk bok her for litt siden å det virket ikke så gæli, men det er nok en stund til alle bøkene er ute på norsk. Men er uansett best på engelsk! Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Sarkastisk bemerkning fra sidelinja: Å spørre om bøkene er best på norsk eller engelsk, i en tråd som i trådtittelen har følgende tekst: "For de som IKKE har lest bøkene". *humre* Lenke til kommentar
Sappa Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 (endret) Takk for svar. Jeg ville ikke gå inn i boktråden for å unngå spoilere. Hvis man leser noen sider tilbake, så er det flere som har lest bøkene som skriver i denne tråden. Endret 6. mai 2012 av Sappa Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Ja, det kom frem i den nylige diskusjonen med tema «kan dere som har lest bøkene hoppe i havet». Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Aaah... Den gode gamle "kan dere som har lest bøkene hoppe i havet" diskusjonen. Blir aldri gammel... Gleder meg til nattas episode. Skal avgårde kåre på reis i morgen, så får forhåpentligvis sett episoden allerede i morgenkveld. Det er isåfall rekord! Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Nattens episode blir heftig! Noen som veit sånn cirka når det havner på internett? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Er ikke helt sikker, men tror den kommer rundt 03:30 Lenke til kommentar
Kakkki Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Såpass tidlig ja.. Da frister det nesten å drøye skjønnhetssøvnen til halv fem tiden! Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 6. mai 2012 Del Skrevet 6. mai 2012 Regn med lengre tid på nedlastning pga lite seedere. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Ingenting enda, ser det ut til. Lenke til kommentar
Blabla1 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Hehe, når skal jeg stå opp i morgen. Er episoden sendt i Statene? EDIT: Fant den! Endret 7. mai 2012 av Zonked223 Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 Tror jeg du får no rart på data'n din. 1 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 7. mai 2012 Del Skrevet 7. mai 2012 (endret) Isj... Den er ikke her på den vanlige siden. Og eg skal fly nå snart.... Edit: In the nick of time!! Endret 7. mai 2012 av Jotun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå