Achylles Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Bokspoiler Jeg klarer ikke helt å så definitivt slå meg til ro med at en karakter i bøkene er uviktig før han eller hun faktisk er død (og selv da kan de jo faktisk komme tilbake - hehe) . Man vet jo aldri om han har tenkt å gi dem en større rolle i en av de hittil uskrevne bøkene. Det er litt det jeg føler med bl.a. Margaery, at hun er mer kompleks enn vi har fått vite så langt i bøkene. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 (endret) Uenig ang. Margaery. Hun er ikke nødvendigvis mer kompleks i bøkene, hun er bare det i serien.En ting er at serien sier rett ut det bøkene hinter til, men jeg føler ikke at hun er slik i bøkene, men at hun blir styrt av familien. Endret 3. mai 2012 av tofagerl Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. mai 2012 Del Skrevet 3. mai 2012 Noen som kan anbefale en god GoT-podcast? Er ute etter en som ikke spoiler bøkene, da jeg fremdeles vil lese dem, men venter til jeg har sett sesongene før jeg "fyller inn" med bøkene. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Festet meg aldri noe særlig ved Margaery i bøkene. Følte at hun ikke spilte noen rolle. Men i TV-serien kan jeg ikke unngå å legge merke til henne da hun som spiller Margaery er forferdelig sexy. Hun spilte forøvrig en lignende rolle som Anne Boleyn i Tudors. 1 Lenke til kommentar
Bobbylove Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Hun var penere i mitt hode da jeg leste. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Finnes det egen tråd for bøkene, med spoiler? Er et par ting jeg gjerne skulle visst. Vet det står bokprat i spoiler i tittelen, men dette blir veldig eksplisitt spoiler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Ja, den finner du her: https://www.diskusjo...ic=1262414&st=0 Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 4. mai 2012 Del Skrevet 4. mai 2012 Dette du mente? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1344461&st=320 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Apropos boktråden, hvorfor er den så død mens det er så mye bokprat her, i en tråd for de som ikke har lest bøkene? Denne tråden har snart hundre sider, hvorav en god del er bokprat, mens boktråden har 17 sider. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Fordi denne er for folk som følger serien, så hver uke er det noe nytt å prate om Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Jo, men det ender alltid med at man diskuterer de nye episodene i forhold til hva som skjer i bøkene, og da hører det hjemme i boktråden. Slik jeg tolker todelingen er denne tråden for de som vil diskutere TV-serien på sine egne premisser. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Ja, men boktråden er ikke for folk som følger serien. Det burde kanskje vært en egen serietråd for de som har lest bøkene, men jeg tror ikke det er nok interesse. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Den finnes allerede. Det er en tråd i TV-forumet som heter "(SPOILERTRÅD) Game of Thrones - For oss som har lest bøkene". Det finnes også en tredje tråd som kun gjelder bøkene, som bare heter "A Song of Ice and Fire". https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1344461&st=320 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1262414&st=220 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Ja, den siste var den jeg snakket om. Uansett, det bør da ikke være så vanskelig å HOLDE KJEFT om ting som du vet og ingen andre vil høre om? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Spartapus har jo et poeng. Jeg synes det er pussig (favorittord) når det kommer syv - åtte poster om bokprat i spoiler på rad. Lenke til kommentar
mutamata Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Jeg tørr nesten ikke å lese mer i denne tråden, for det er jo omtrent bare bokspoilere her i det siste. Lenke til kommentar
fargerikt Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Enig, jeg bare venter på at noen glemmer spoilertags og ødelegger dagen for meg Personlig synes jeg det ville vært best å ha nulltoleranse for bokprat ettersom jeg antar at flertallet her ikke har rørt bøkene og egentlig kun er interessert i å diskutere det som skjer i tv-serien. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 Veeeel... Skal ikke si at eg og flere har prøvd å lansere den for ganske lenge siden. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 5. mai 2012 Del Skrevet 5. mai 2012 (Dagbladet): «Game of Thrones»-fansida Winteriscoming.net skriver at den norske skuespilleren Kristofer Hivju (33) er aktuell for en rolle i sesong tre av den populære tv-serien. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå