Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

Nei, han tenker på at de har så mye sexscener å vise at de ikke får tid til hva som skjer nordpå.

Bokspoiler:

Og det er jo ikke rart, for det skjer ikke så mye nordpå. De er hos craster en stund, så drar de, og så GÅR DE i ukesvis. Ooooh, spennende.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arya + Gendry er i Harrenhal, Robb ca et sted mellom Riverrun og Lannisport mens Catelyn, Littlefinger, Renly og Stannis er et eller annet sted syd for Kings Landing.

Spoiler ang ulike folks plassering og bøker og slikt:

I bøkene så er Catelyn og co ved Bitterbridge, noe som rimer temmelig dårlig med serien - de har jo valgt å hoppe over hele Storms End-greia og dermed plassert alle sammen ved havet et sted :p.

Jeg tror jeg må ha en ny tv, for jeg så knapt hva som skjedde bakom muren idag, det med hestene og Sam.

Hæ? Tenker du på det helt i starten?

Så det igjen nå på pcen, og ser nå faktisk hva som skjedde.. woops :blush:

Lenke til kommentar

Dumt at de har byttet ut han som spiller Gregor Clegane (the mountain), han nye har kanskje høyden, men langt fra fysikken som jeg mener kreves. Conan Stevens var helt perfekt. Er vel grunnen til at karakteren ikke har fått noe særlig fokus, dessverre.

Lenke til kommentar

Men hvorfor er han Conan-fyren bytta ut som The Mountain?

Mine favoritter blant de nye i sesong 3 er Davos og Stannis. Scenene mellom dem er fantastiske, og vi har mange flere å glede oss til! Vet ikke om alle fikk det med seg, men Davos går rundt med en pose rundt halsen hvor han har beina etter fingertuppene sine, som Stannis har kuttet av. Scenen der de diskuterer dette var perfekt.

Endret av Orwandel
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Re-castingen av The Mountain er bare dum synes jeg. Skuespilleren som spilte han tidligere ville jo forsette. Og sa han var litt lei seg når han ikke fikk forsette rollen. Denne utgaven føltes ikke skummel ut heller.

RXhdX.jpg

stevens610.jpg

Bronn og Tyrion, beste duo`en på serien.

GOTcure.jpg

Lenke til kommentar

Tror det skal ekstremt mye til for at produsenter skifter ut skuespillere med vilje. Ifølge GOT-wiki skal grunnen til at Conan Stevens sluttet som Mountain være at det kræsjet med andre prosjekter han var med på (Hobbiten blant dem).

Jeg vet ikke om jeg liker sesong 2 enda. Den har vært litt stiv og Donald-aktig så langt (forklarer seg selv på en unaturlig måte), og det er ikke alltid jeg forstår valget av fokus med tanke på hvor kompakt serien må være i forhold til bøkene. Episode 4 var imidlertid en klar forbedring, så nå går det forhåpentligvis bare en vei.

Lenke til kommentar

Veit egentlig ikke om jeg likte det på slutten, litt vel fantasy for min del. Drager, gigantiske ulver og folk som våkner fra de døde er greit, men skyggeskapninger som blir født ut av en dame, skeptisk...

Eh, de ulvene jeg har sett på serien har vært realistiske i forhold til virkeligheten. Eks, når den ene stod ved siden av Robb og snerret til Jaime. Den så ikke noe større ut enn hva de kan bli i vår verden. 80-90 kg.

Lenke til kommentar

En direwolf kan ihvertfall bli mye større en våre ulver, og disse er vel knappe året etter vår tidsregning.

Vil likevel ikke si at det blir mye fantasy at en slik skapning kommer frem på en slik måte, kanskje litt utenfor den konteksten vi er vandt med i fantasy bare. Drager er for min del mye "mer" fantasy.

Lenke til kommentar

Dumt at de har byttet ut han som spiller Gregor Clegane (the mountain), han nye har kanskje høyden, men langt fra fysikken som jeg mener kreves. Conan Stevens var helt perfekt. Er vel grunnen til at karakteren ikke har fått noe særlig fokus, dessverre.

Bokspoiler:

Mistenker også at han gamle ikke var noe tess til skuespiller, og nå blir the mountain å få en noe større rolle framover

Endret av Jørgen
Alt fra bok skal i spoiler.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...