Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt enig med Tofagerl ang castingen av Margaery. Passer ikke i det hele tatt. Hun gjør for mye ut av seg og er for dominerende synes jeg. Har sett for meg henne som mer nøytral.

 

Og Ser Loras var jo ikke særlig vakker heller. Han skal jo liksom være til å "dåne" av...

 

Brienne the Beauty var bra :) Passer kjempegodt!

Lenke til kommentar

Synes ikke Tyrell-søsknene var så ille casta. Ja, det var MYE tydeligere enn i bøkene at Loras var homofil, og at Margaery var en "spiller" i spillet om tronen. Begge deler var mye mer diskret i bøkene. Men dette har jo ikke så mye med selve castingen å gjøre.

 

Likte ikke Asha (erm... Yara?) i det hele tatt. Hun var fæl, og fikk ikke noen følelse av at hun var så bad ass at hun fikk alle mennene til å ignorere at hun var en kvinne og la henne lede. De fleste skuespillerne har jeg slått meg til ro med, og de har vokst inn i rollene. Bortsett fra Catelyn. Hun stemmer ikke i det hele tatt med hvordan jeg så henne for meg. Alt for gammel og "grå". Så for meg Catelyn mer slik:

 

Catelyn_Stark.jpg

 

Og så for meg Asha Greyjoy mer slik:

 

asoiaf-a-song-of-ice-and-fire-29748700-600-400.jpg

Endret av Orwandel
Lenke til kommentar

Jeg liker serien godt men det er ett eller annet som ikke stemmer for meg. Noe skjedde i hodet mitt da jeg så forskjellige tegninger inspirert av bøkene. Jeg ble tatt tilbake til 80 tallet og 90 tallet og den følelsen jeg hadde rundt fantasybøker og tegninger på den tiden. Det er en helt annen stemning som jeg ikke klarer å fange helt. TV-serien mangler denne stemningen totalt men jeg vet ikke om det er skuespillerne eller omgivelsene/visuals, eller begge. Seff er det forskjellig stemninger men plutselig så klarer jeg ikke like serien så mye som før, jeg vil heller ha tegninger og slikt :p

Lenke til kommentar

Veit egentlig ikke om jeg likte det på slutten, litt vel fantasy for min del. Drager, gigantiske ulver og folk som våkner fra de døde er greit, men skyggeskapninger som blir født ut av en dame, skeptisk...

 

Joffrey holder på som vanlig, den fyren er ikke god. Er det en som kommer til å dø i løpet av serien så er det han.

 

Litt skuffende at de droppet nok en slag, men antar det koster for mye å lage. Det knighthood-greiene som det ble prata om, er det første gang vi har hørt om det, eller har jeg gått glipp av noe?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...