Teipball Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Lite Jamie for tiden når jeg tenker meg om. Hadde det ikke vært basert på bøker så hadde det jo vært et klart tegn på at det hadde vært hasta la vista for Mr. Kingslayer Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Enn så lenge sitter han jo i fangenskap. Blir nok mer fra han ganske snart. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Helt enig med Tofagerl ang castingen av Margaery. Passer ikke i det hele tatt. Hun gjør for mye ut av seg og er for dominerende synes jeg. Har sett for meg henne som mer nøytral. Og Ser Loras var jo ikke særlig vakker heller. Han skal jo liksom være til å "dåne" av... Brienne the Beauty var bra Passer kjempegodt! Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Brienne var ypperlig, ja! Var redd de skulle bruke en som ikke var stor nok. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Loras var med i sesong 1 og. Er vel smak og behag, sikkert noen kvinner som faller for utseende hans (Sansa gjorde det). Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Enig. Castingen av Tyrell-søskenbarnet er helt feil. Ingen av de er pene nok, og Margaery virker alt for billig og lite yndig. Kan ikke huske at hun tilbød Renly trekant med broren i bøkene heller .... Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Hadde det vært opp til Maury så hadde det vært Adam Scott som var casta som Loras Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Adam Scott har ingenting i å gjøre her. Han kunne hosta et chatte-program sendt etter episodene, men ikke noe med selve serien. Men han er busy nok med filmer og Parks. Endret 16. april 2012 av Maury Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Var bare en spøk, siden det virker som du har et aldri så lite mancrush Men on-topic: God episode, likte ikke helt at Theon tilsynelatende svikter Robb. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Haha, fotball-idiot. 3 Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 19. april 2012 Rapporter Del Skrevet 19. april 2012 (endret) Synes ikke Tyrell-søsknene var så ille casta. Ja, det var MYE tydeligere enn i bøkene at Loras var homofil, og at Margaery var en "spiller" i spillet om tronen. Begge deler var mye mer diskret i bøkene. Men dette har jo ikke så mye med selve castingen å gjøre. Likte ikke Asha (erm... Yara?) i det hele tatt. Hun var fæl, og fikk ikke noen følelse av at hun var så bad ass at hun fikk alle mennene til å ignorere at hun var en kvinne og la henne lede. De fleste skuespillerne har jeg slått meg til ro med, og de har vokst inn i rollene. Bortsett fra Catelyn. Hun stemmer ikke i det hele tatt med hvordan jeg så henne for meg. Alt for gammel og "grå". Så for meg Catelyn mer slik: Og så for meg Asha Greyjoy mer slik: Endret 19. april 2012 av Orwandel Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. april 2012 Rapporter Del Skrevet 19. april 2012 Asha skal i tillegg være sexy. Not so in the show. 1 Lenke til kommentar
Pow! Skrevet 19. april 2012 Rapporter Del Skrevet 19. april 2012 Sant, Asha er gyselig i serien. Lenke til kommentar
weebl Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 (endret) Haha, joffrey er en kinky faen EDIT: Syk faen Endret 23. april 2012 av weebl Lenke til kommentar
Licht Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Reknar med mesteparten av CGI-budsjettet gjekk på slutten der. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Ang. budsjett... Noen som vet om det er blitt økt for Sesong 3? Cause... they kinda have to... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Budsjettet for sesong 2 ble økt med 15% eller noe kontra sesong 1 for spesielt en del fra Clash of Kings. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Jeg liker serien godt men det er ett eller annet som ikke stemmer for meg. Noe skjedde i hodet mitt da jeg så forskjellige tegninger inspirert av bøkene. Jeg ble tatt tilbake til 80 tallet og 90 tallet og den følelsen jeg hadde rundt fantasybøker og tegninger på den tiden. Det er en helt annen stemning som jeg ikke klarer å fange helt. TV-serien mangler denne stemningen totalt men jeg vet ikke om det er skuespillerne eller omgivelsene/visuals, eller begge. Seff er det forskjellig stemninger men plutselig så klarer jeg ikke like serien så mye som før, jeg vil heller ha tegninger og slikt Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Hva i helvette er det som skjer på slutten der? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 23. april 2012 Rapporter Del Skrevet 23. april 2012 Veit egentlig ikke om jeg likte det på slutten, litt vel fantasy for min del. Drager, gigantiske ulver og folk som våkner fra de døde er greit, men skyggeskapninger som blir født ut av en dame, skeptisk... Joffrey holder på som vanlig, den fyren er ikke god. Er det en som kommer til å dø i løpet av serien så er det han. Litt skuffende at de droppet nok en slag, men antar det koster for mye å lage. Det knighthood-greiene som det ble prata om, er det første gang vi har hørt om det, eller har jeg gått glipp av noe? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå