Bobbylove Skrevet 10. april 2012 Rapporter Del Skrevet 10. april 2012 For min del som har lest alle bøkene å venter mer så hadde jeg satt pris på et mye større fokus på bok 1-3 om det så betydde at resten ikke ble noe av. Alt er bra men a clash of kings og A storm of swords er bare så fantastisk bra! Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. april 2012 Rapporter Del Skrevet 10. april 2012 Game of Thrones BREAKING: Game of Thrones has been renewed for a third season. Share this update and spread the word across the realm. Like · · Share · 771 · a few seconds ago · Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. april 2012 Rapporter Del Skrevet 10. april 2012 Merkelig at det ikke ble en fjerde og. Tror nok uansett HBO har gjort noe med kontraktene til Weiss og Benioff, og at en fjerde sesong fornyelse også kan følge om noen måneder. Lenke til kommentar
gaute14 Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Men de blir vel ferdig med serien før Martin er ferdig med neste bok. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Weiss og Benioff vet hvordan det slutter. GRRM sier han også har ingen planer om å la tv-serien "lede" i handlingen. Så vi får vente å se. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 11. april 2012 Rapporter Del Skrevet 11. april 2012 Mye klaging over GRRM's skrivehastighet. Han skriver sakte, men for det meste er klagingen grunnløs, lite gjennomtenkt og bærer preg av uvitenhet. Han har gått i detalj hvorfor ting tar tid. Also 'George RR Martin is not your bitch'- Neil Gaiman. GRRM; Like the first two seasons, it will be ten episodes long. This one will cover (roughly) the first half or thereabouts of A STORM OF SWORDS, the third novel in the series.I'll be writing the seventh episode, with the working title "Autumn Storms." Tyder på at de har startet arbeidet for lengesiden. Lenke til kommentar
Zarfax Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Men andre sesong er vel ca. hele bok to? Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Og litt fra bok 3 har de sagt. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Kul sang, regner med flere kjenner den igjen. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Så har ikke sluppet episode 3 tidligere, slik de gjorde med episode 2? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Nei. Det HBO Go (streaming-tjenesten til HBO) skal ikke ha noe preview på noe episoder foreløpig denne sesongen. Episode 2 var et uhell. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Jeg ser for meg en fyr som går og bærer på alle episodene og mister en... 6 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 12. april 2012 Rapporter Del Skrevet 12. april 2012 Jeg ser for meg en fyr som går og bærer på alle episodene og mister en... Ala det som skjedde med Apple og iPhone 4 om jeg husker riktig? "Glemte den på baren". 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Fort kort episode, som vanlig. Ingen Daenerys & Dragons i dag, litt skuffende, men jeg skjønner jo at de ikke har tid til alle i hver episode. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Skulle jo introdusere to nye karakterar. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Brienne-castingen fungerte. Alltid frykta at Dot Jones (med bleika hår) skulle ende opp i den rollen.. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Dot Jones som Brienne hadde vore episk. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 (endret) Margaery var akkurat som jeg trodde - de gjorde henne for utspekulert. I bøkene satt jeg igjen med et bilde av en helt annen person. Og Asha/Yara er hellbom. Edit: Dot Jones er for gammel. Brienne of Tarth er vel i tyveårene? Endret 16. april 2012 av tofagerl Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Søstra til Theon er så sykt ekkel. Lurer på om hun er digg i virkeligheten Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. april 2012 Rapporter Del Skrevet 16. april 2012 Synest Asha/Yara er ganske dårleg casta. Ho ser ikkje ut som ho reint fysisk kan hevde seg i kamp og alt det der, også er ho fullstendig butterface i tillegg. Såg ho iallefall for meg høgare og meir senete, gjerne med kortare hår og meir definerte trekk. Brienne, på den andre sida, er heilt riktig casta - eg var ikkje seriøs med heile Dot Jones-greia. Ta det med ro. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå