Thommesen Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Hvorfor tror folk at Joffrey fikk alle disse bastardene drept? Det var ingenting som tyder den ene eller den ande veien. Jeg tenker at den psykopatiske personligheten til Joffrey like godt kan være fordi han er et barn av incest. Tommen er jo heller ikke helt oppegående, om enn på en annen måte enn Joffrey. Enig med Quote, uenig med deg. Har vi sett noe av Tommen? Har det forresten kommet tall på hvor mange som så premieren? Tallene fra Storbritania har kommet. De var ganske bra. Endret 3. april 2012 av Thommesen Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Har det forresten kommet tall på hvor mange som så premieren? Tallene fra Storbritania har kommet. De var ganske bra. Hva var de? Eller var "De var ganske bra" et sitat? 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Tommen kommer mer frem etterhvert, men jeg tenker det vil ta mange sesonger før TV-serien kommer så langt. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Oversatt selfølgelig. Sky sjefen sa. "they were pretty good". http://www.guardian....thrones-mad-men For å sette det i kontekst 522k for uk is HUGE, regarding a 350ish average S1.. Remember the 743k of last years premiere was due to a free-to-air weekend of Sky Atlantic in the UK, which this year, wasn’t. So put these numbers in the right context if you want to discuss em. Så nå tallene fra USA. 3.858 – 1st airing 1.477 – 2nd .943 – 3rd 2.0 rating for 18-49. Dette er vist serierekord. http://tvbythenumbers.zap2it.com/2012/04/03/sunday-cable-ratingsgame-of-thrones-returns-higher-khloe-lamar-the-killing-mad-menarmy-wives-more/127202/ Endret 3. april 2012 av Thommesen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Uten tvil den beste serien jeg noen gang har hvilt øynene mine på. Fantastisk skuespill og handling! Lenke til kommentar
Quote Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 3.8 millioner i US som så første episoden, ja. Det er mer enn siste episoden i sesong 1. Ikke dårlig! Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Hvorfor tror folk at Joffrey fikk alle disse bastardene drept? Det var ingenting som tyder den ene eller den ande veien. Hvem har mest å tape? Bokfolk, bit dere i tunga. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Unntatt Margaery Tror jeg... Spoiler? Dette er ikke bok-tråden. Ingen spoiler. Jeg er uenig i en casting choice. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Da har jeg også endelig fått sett første episode. "Poof!" sa det, så var episoden slutt.. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 enig i det med incest=madness. Det er jo indikasjoner på at mer enn et normalt antall Targaryens var totalt fucked up. Se også: Viserys. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Så nettopp episode 2 også og den forsvant like fort som den første Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Er veldig dårlig på navn, og dette er en serie jeg hvor jeg merker at jeg sliter stort. Blir for mange navn og ansikter å forholde seg til. Han gærningen som giftet seg med døtrene sine, for så å få unger med disse døtrene. Vil ikke dette bli kraftig innavl, som vil føre til døtre uten armer, bein, og masse annet rart? Og Robb spurte jo hvorfor han ikke har noen sønner. Hva skjer med disse? Utrolig ekkelt med incest og innavl, men er vel sånn de holdt på den gangen. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Så nettopp episode 2 også og den forsvant like fort som den første Episode 2? Sesong 1 med andre ord? Endret 3. april 2012 av Nitrius Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Kan vi la være å diskutere episode 2 før neste uke? Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Episode 2 er å finne på HBO GO Nitrius, da HBO gjorde en glipp og slapp ut episode 2 allerede nå. Endret 3. april 2012 av Vertical^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Og siden den er på HBO GO er den også løs på resten av nettet. Just saying. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 (endret) Kan vi la være å diskutere episode 2 før neste uke? Ingen har diskutert innholdet i episode 2, så det er ikke noe problem. Endret 3. april 2012 av Teipball Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Nei, og jeg vil holde det slik! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Ikke det at jeg skal ta diskusjon om episode 2 her og nå, men hvorfor ikke? Den er ute og alle kan se den. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Unnlater å se den, for da slipper jeg å vente så lenge på neste. Et annet krav jeg har er 720p. Hvis folk vil diskutere, så er det vel bare å kjøre alt i spoiler? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå