cowboy bob Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Ja, det samme tenkte jeg Runar. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg savnet også det... Episode 2 var litt "transportepisode" jeg tror nummer 3 har mer action Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Jeg likte episode 2 veldig godt. Hadde bare lyst på mer når den var over Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 (endret) Meget god episode må jeg si. Må også si at jeg begynner å bli meget irritert på Lannister familien, håper de får seg en god lærepenge en eller annen gang, bortsett fra dvergen, han virker kul så langt, hehe. Endret 25. april 2011 av Nitrius Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Helt klart en bra episode. Likte det med at ulvene blir sterkt knyttet til barna. Ville gjerne sett mer av Castle Black og Night's Watch. Håper det skjer noe spennende der senere i episoden! Lenke til kommentar
KjemikerJon Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Du gadd ikke se episoden ferdig? Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Oh yeah. Alt med Tyrion og Joffrey er gjort så utrolig bra 3 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Tyrion har bestandig vært en kar som er lett å like i serien. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. april 2011 Del Skrevet 25. april 2011 Veldig positivt overasket over episode 2...det skjer noe hele tiden og kona til kongen får jeg regelrett lyst til å slå ihjel med ei klubbe....det er jo sykt bra spillet av samtlige karakterer i serien. Og begge episoder har sluttet akkurat når det blir så spennende at du nesten KLIKKER i vinkel når rulleteksten kommer......lenge siden jeg har blitt så engasjert i en serie! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Tyrion har bestandig vært en kar som er lett å like i serien. En utrolig bra karakter Synest det har begynt veldi bra, perfekt egentlig. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Fått sett den nå. Følte tempoet var økt siden forrige gang, uten at det ble noe problem for dialogene. Dinklage er fremdeles strålende, og Lena Headey (Cersei) kler å være kjip bedre enn jeg hadde mistenkt. Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Oh yeah. Alt med Tyrion og Joffrey er gjort så utrolig bra Var en herlig scene det der ja 1 Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) Oh yeah. Alt med Tyrion og Joffrey er gjort så utrolig bra Var en herlig scene det der ja Love it too.... Endret 26. april 2011 av Osse-Mon Lenke til kommentar
bas Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Bestemte meg for å sjekke ut denne uten noen forventninger som helst da jeg verken har hørt om eller lest boka/bøkene. Ikke har jeg noe forhold til middelalderen (regner med det utspiller seg i denne perioden) eller mytiske skapninger o.l, har f.eks aldri vært noe fan av ringenes herre selv om det ikke kan direkte sammenlignes. Litt vanskelig å forholde seg til masse navn og fraksjoner så jeg måtte google litt og lese meg opp etter første episode, men jeg må virkelig si at denne serien gav mersmak etter de to første episodene. Flott skuespill (liker spesielt han dvergen), masse nakne pene damer , blod og gørr, intriger og spennende historie. Gleder meg virkelig til de neste episodene Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 (endret) hm..leste litt om boka, og lurer på om det ikke skulle skjedd mere mens Bran lå i koma, blir han ikke oppsøkt i drømme? og det som skjer da er vel vesentlig synes nå jeg, men men. Editert til mulig spoiler Endret 26. april 2011 av Hudrin Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Vet ikke nøyaktig hvor mye det der skal regnes som en spoiler, men jeg foreslår spoilertags okke som. Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Vet ikke nøyaktig hvor mye det der skal regnes som en spoiler, men jeg foreslår spoilertags okke som. i tvil selv så, men det skjedde ikke å serien å jeg har ikke nevnt noen details så Lenke til kommentar
Valeit Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Kjenner jeg begynner å blr irritert på Lannister familien allerede etter bare to episoder. På en annen sider er det godt å se Sean Bean i en <good guy> rolle. Forbinner han som oftest med <bad guy> roller. Definitivt en serie jeg vil følge med på. Gleder meg til neste episode. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 Selv lurer jeg på om, eventuelt når, vi får noen flashback-scener til Robert's Rebellion. Så langt refereres de hendelsene bare i dialog, og kan sikkert være litt ugreie å plassere eller knytte sammen med resten av historien om man ikke har lest boken. På den annen side, kan jo være det er det de går for. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. april 2011 Del Skrevet 26. april 2011 hm..leste litt om boka, og lurer på om det ikke skulle skjedd mere mens Bran lå i koma, blir han ikke oppsøkt i drømme? og det som skjer da er vel vesentlig synes nå jeg, men men. Editert til mulig spoiler Tipper det der skjer i neste ep Er jo begrenset med tid og sånn, dessuten tjener vel ikke de som lager serien så mye på å presentere det der rett før episoden slutter versus å gå for den endingen de gikk for. @Zealuu synes vi burde få flashbacks til den siste kampen med Rhaegar, og kanskje med når Jaime sitter på tronen etter å ha drept Aerys . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå