InsertNumLock Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Dere burde jo ha fått med dere nedtellingen min etterhvert. Jeg har posta den inn og ut av mente. http://vann.is/got 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Trur nok eg skal overleve å vente til i morgon. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Samme her. Gidder virkelig ikke å sitte oppe i hele natt. Plutselig risikerer du elendig nedlastningshastighet i tillegg fordi at 25 000 mennesker vil ha fila, og det er to stykk som deler ut. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Håper på Varys-Tyrion scener. Herlige karakterer begge to. Likte ikke Varys så stort tidligere, men likte han når jeg så sesong 1 på nytt denne uka som var. Littlefinger er så slu og bra gjort på serien at jeg vil se fyren torturert eller banka opp. Men også gleder jeg meg til mer av my kahleshi.... Jeg bare måtte re-poste denne; Endret 1. april 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
weebl Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Ser ut som om det er mange plasser på nett hvor man får streamet HBO direkte, men jeg tror nok også at jeg legger meg, sover godt, står opp og ser det i god kvalitet når jeg står opp. uansett, gleder meg som en liten unge! Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Å ikke se den i 720 eller mer vil seriøst provosere meg. It's that awesome. Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 To innlegg piratprat fjernet. Som alltid skal ikke innlegget kommenteres. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 (endret) Vakker, vakker episode. Er veldig fornøyd med castingen til hele gjengen hos Stannis! Edit: så ferdig hele episoden, har de skifta skuespiller på Gendry? Endret 2. april 2012 av Gaarulf Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Han lille bøge blonde guttungen ødelegger mye av serien for meg , men gleder meg til sesong to, bare sett sesong en så langt Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Han lille bøge blonde guttungen ødelegger mye av serien for meg , men gleder meg til sesong to, bare sett sesong en så langt HAHAHa er det Joffrey du mener? Lenke til kommentar
krikkert Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Det er nok Joffrey, ja... Fyttirakker'n for en snørrvalp. (Og jeg likte ham ikke i bøkene engang, så jeg var forberedt på snørrvalptakter!) Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Har de skifta skuespiller på Gendry? Tror ikke det. Synes det så ut som samme personen ihvertfall. Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Var nok han jeg mente ja ^_^ Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Åpningscenen var fantastisk. Måten Tyrion kommer inn og ødelegger Geoffrey sin eller helt fantastiske dag ^^, 3 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Dude, Joffrey! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Det var det jeg sa. Geoffrey. 1 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Nei, det uttales Jeffrey. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 2. april 2012 Rapporter Del Skrevet 2. april 2012 Jeg går og legger meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå