Emils. Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Den har ikke komme ut enda Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Rewatch, så nettopp ferdig episode 6. Vil alltids huske denne scena. For å ikke nevne kroninga av broren. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Spesiell scene det der. Fikk ikke lyst på rått kjøtt med det første nei. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 I motsetning til vanligvis, hvor du har lyst på rått kjøtt? 1 Lenke til kommentar
Ljóseind Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Haha ^^ Skal bli spennende å se hvordan sesong 2 blir. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 I motsetning til vanligvis, hvor du har lyst på rått kjøtt? Schtemmer! Elsker forøvrig å skrive slike ting, da jeg alltid forventer å få reaksjoner på det. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 (endret) Jeg tror sesong 2 blir bedre enn rått kjøtt. Endret 1. april 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Ikke mange timer igjen. Er det noen her som ser den direkte eller tar dere den ned senere? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Tar den ned så jeg kan kose meg med den i sofaen selvfølgelig. Man må ha kontroll på omgivelsene sine når man skal se på GoT. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Tenker det samme. Er vel voldsomt med reklame hvis man ser den live kan jeg tenke meg? 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 (endret) HBO har ikke reklame. Maksimalt er det 1 minutt med kanskje en trailer så en liten oversikt over neste 4 program. Slutt med dette se direkte tullet. Sov godt. Se episoden når dere opplagte til å følge med. Og se den i en brukbar kvalitet. Ikke nødvendigvis 1080i. Bare bedre enn en streaming som finnes på nettet som oftest er labre. Episodene kommer ut på HBO Go samtidig som på pirat hvis det ikke er noe spesielle omstendigheter for HBO Go. Endret 1. april 2012 av Mahavishnu 1 Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Har hatt en GoT maraton denna helga, så har noen episoder igjen nå og så er jeg klar for å se sesong 2! Kjøpte blurayen i går og liker veldig godt ekstra inneholdet. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Har kun sett episodene i 720p. Drøyt å måtte laste ned 4gb ekstra for å få 1080i og bedre lyd. Når i natt (norsk tid) går GoT? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Blir å vente med å se den til i morgenkveld sammens med et par kompiser og noe mat. Lenke til kommentar
Coffee Break Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Har kun sett episodene i 720p. Drøyt å måtte laste ned 4gb ekstra for å få 1080i og bedre lyd. Når i natt (norsk tid) går GoT? Tror de ble nevnt tidligere at de tidligere har kommet ut i 2-3-tiden! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 De kommer ut ja, men jeg lurer på når de sendes. På TV Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 9 PM lokal tid. Er bae å sjekke HBO.com Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Som er 03.00 norsk tid. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 1. april 2012 Rapporter Del Skrevet 1. april 2012 Takk for svar begge 2! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå