Lakus Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Bare jeg som synes det er rart å bare døpe om hele tråden til "sesong 2" og trille videre? Det er 70 sider med sesong 1 snakk her liksom... Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Kan kanskje bare droppe "sesong 2", og heller bare ha USA-sendetid? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Ja. USA-sendetid er lettere. Men igjen, så forstår bare 30% av hele forumet hva USA-sendetid betyr. 1 Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Bare jeg som synes det er rart å bare døpe om hele tråden til "sesong 2" og trille videre? Det er 70 sider med sesong 1 snakk her liksom... Mener du det er bedre med en ny tråd, eller at vi dropper «sesong»-delen av emnetittelen? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Heller bare ha "alle sesonger" eller noe Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Samme hva den heter vel? Minner meg om når en eller annen tulling skulle bytte navn på Skyrim-tråden hele tiden! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Spiller ingen rolle hva den heter, bare den ikke leder personer inn i tråden som ikke ønsker å lese om sesong 2. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Spiller ingen rolle hva den heter, bare den ikke leder personer inn i tråden som ikke ønsker å lese om sesong 2. Det er derfor jeg egentlig mener det er best med en tråd per sesong. Har dog ikke noe problem med én tråd for alt heller. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hva tråden heter var ikke poenget, men navnet gjenspeiler jo innholdet og avgjør til en viss grad hva som diskuteres. Jeg kan omformulere meg: Er det best med en tråd per sesong, eller én fellestråd? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Vanlig praksis for tråder om serier er at man oppdaterer emnefeltet med hvilken sesong man følger og prater om, slik at folk som ser på canal+/nrk osv ikke blir spoila ved et uhell. Å lage nye tråder blir bare forvirrende i mine øyne. 4 Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hva med bare ha "Sesong 1/2", og utsette problemet til det blir så mange skråstreker og tall at folk synes det er problematisk? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Diskuteres da bare halve sesongen? Jadda... Veit den var dårlig : ) 5 Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Etter hvert kan vi jo bare sette "Sesong 1-5" og så kan vi sitte og vente på smartinger som titter innom og informerer om at svaret er 4. 3 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Etter hvert kan vi jo bare sette "Sesong 1-5" og så kan vi sitte og vente på smartinger som titter innom og informerer om at svaret er 4. 1-5 = 4? Hmmmm.... Kjeder meg litt mens vi venter på 1 april gitt. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 19. mars 2012 Del Skrevet 19. mars 2012 Hey, jeg sa ikke at smartingene var SÅ smarte at de klarer enkel aritmetikk. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 En slags preview-episode ble sendt i natt. Offisielle beskrivelsen: Enter the world of the hit HBO series 'Game of Thrones' in this vivid and illuminating special that revisits the stunning events of Season 1, introduces the major players, and presents a tantalizing peek at Season 2. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 Her er den: http://www.youtube.com/watch?v=Dku_Uya8Ygc&list=UUQzdMyuz0Lf4zo4uGcEujFw&feature=plcp 3 Lenke til kommentar
fargerikt Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 The locations we were at were so stunning that they kind of looked CGI. We went there to not CGI things and I think that makes the show what it is. Så utrolig sant. Jeg er så lykkelig over at HBO pumper nok penger inn i serien! Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 24. mars 2012 Del Skrevet 24. mars 2012 (endret) Begynner snart på 5. boken i serien og jeg gleder meg noe sinnsykt til å se hvordan de har valgt å filmatisere kommende sesong. Jeg begynte å lese denne serien ved forrige sesongslutt og til ingen overraskelse var boken mer utfyllende men serien er meget godt gjennomført uansett. EDIT: Flere som teller dagene frem til 1. april? Endret 24. mars 2012 av Waldemariel Lenke til kommentar
Belfez Skrevet 26. mars 2012 Del Skrevet 26. mars 2012 Synes HBO har vært flinke i det siste med å legge ut behind the scenes matriale, Interesangt for min del vertfall Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå