Jakoozie Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Sanderson har gjort en fremragende jobb med WoT så langt. Men vet ikke om hans skrivestil gjør seg likegodt til Game of Thrones. Dessuten virker det som om Martin er en mer egenrådig og "visjonær" type. Kan se for meg at han heller vil la bøkene stå uferdige enn å la noen andre skrive de for ham. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Martin er vel en "gardener" (kontra "architect") av skrivestil, så sjansen er stor for at han berre har det heilt grunnleggjande av plottet mot slutten på plass. Altså ville det uansett vere vanskeleg for andre å avslutte serien skikkeleg. Endret 13. mars 2012 av Zealuu Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Til de som har testet begge deler, er det best å lese boka først og se serien etterpå eller motsatt? I første sesongen, så jeg serien først og leste deretter boka. Det funket forsåvidt bra, men har egentlig tenkt å lese ferdig bok nr 2 før serien kommer. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Til de som har testet begge deler, er det best å lese boka først og se serien etterpå eller motsatt? I første sesongen, så jeg serien først og leste deretter boka. Det funket forsåvidt bra, men har egentlig tenkt å lese ferdig bok nr 2 før serien kommer. Jeg har ihvertfall mye mer igjen av å lese bøker enn jeg har av å se serier på tv. I tillegg gir bøkene serien igjen mer dybde når du ser den, flere knagger og henge ting på, for å si det litt flåsete. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 (endret) Generelt: Vis du uansett har tenkt til å lese bøkene, les de før du ser serien. Derfor: Les A Clash of Kings før sesong to kommer. Tror du får mer utbytte av å lese først, se etterpå. Endret 27. mars 2012 av Tomeito Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 13. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 13. mars 2012 Props til Blu-Ray utgaven av første sesong. Den ser og høres helt fantastisk ut. En av de utgivelsene jeg er mest fornøyd med å ha på Blu-Ray. 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Ikke lenge igjen nå, woho! Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) Noen som vet når Sesong 2 starter i USA? Endret 18. mars 2012 av Waldemariel Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 (endret) 1. april Endret 18. mars 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Noen som vet når Sesong 2 starter i USA? Der gav du meg anledning til å reklamere for nedtellingen min http://vann.is/got/ 2 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Hehe, er i full oppvarming her. Maraton med en gjeng kompiser, er på episode 5 nå. Er mange som ikke har sett serien før som sitter klistret foran skjermen, gøygøygøy Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Hadde en liten maraton selv for litt siden, ødela døgnrytmen min... Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Endres tråd tittel eller blir det ny tråd j Lenke til kommentar
Runar Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Endres tråd tittel eller blir det ny tråd j Jeg foreslår vi holder oss til denne tråden, så får vi heller oppdatere førsteinnlegg. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Enig. Bare passe på å få med at det nå er sesong 2, stå ingen brenner seg på det... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 18. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 18. mars 2012 Førsteinnleggoppdatert Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå