Filmvenn Skrevet 5. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 Sesong 1 på BD for 279 ut dagen på Elkjøp.no. Greit tilbud for en ny TV-sesong på BD med nordiske undertekster (får håpe bare ikke undertekster er låst for oss som ikke trenger undertekster). http://www.elkjop.no/product/filmer-og-serier/tv-serier-og-samlebokser-blu-ray/BDVDGAMETH/game-of-thrones-sesong-1-blu-ray Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 Er det vanlig å ikke kunne velge bort subtitles? Det er jo ikke litt irriterende engang.... Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 Kjøpte Midnight In Paris (En godfilm!) på nordisk/norsk BD-utgave. Der var undertekstene låst til filmen. Du måtte velge enten norsk, dansk o.s.v. for å kunne se filmen. Det var ikke noe mulighet til å se den uten. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 Rimelig håpløst om man må begynne å kjøpe engelske versjoner for å unngå tekst.... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 Det kommer ofte an på den norske/nordiske distributøren hva som er mulig og ikke. Er Scanbox som har denne i norge, så det kan være at de har droppet valget for å ikke ha tekst her. Anbefaler å klage til de, så de tenker seg om til senere anledninger! Jeg kjøper en del bluray, og har ikke opplevd slikt. De færreste importørene gjør sånt, men unntak skjer tydeligvis? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 5. februar 2012 Kjøpte en del filmer og serier på BD jeg og, men mest ifra UK. Aldri opplevd det på det formatet før jeg kjøpte Midnight In Paris. Tviler på at Scanbox gjør det for Game of Thrones (ikke at jeg er skråsikker). Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2012 Ny trailer! Så akkurat sesong 1 igjen for å friske litt opp i hukommelsen. http://www.youtube.com/watch?v=X66PDW1Mjf8 1 Lenke til kommentar
Rottingflesh Skrevet 28. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2012 Såhele S1 igjen for en tid tilbake jeg også. Vurderer å lese bøkene igjen, og har lyst til å se om det er noe særlig på Norsk, denne gangen. Problemet er jo at da må man kjøpe bøkene:p Som i og for seg ikke er så billig. Forøvrig vil jeg legge til at jeg ikke kan vente til S2.... Blir så ufattelig bra! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 28. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2012 Du får alle bøkene på cdon til 150kr-ish Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 28. februar 2012 Gleder meg utrolig mye! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 4. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 4. mars 2012 Ny trailer, noen nye scener http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=VVkr9oYsIbo Lenke til kommentar
gard. Skrevet 6. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 6. mars 2012 Blu-ray endelig i hus Og bøker på vei! Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Har lest første boka og sett serien et par ganger. Men det er noe jeg lurer på. F.eks. den scenen i episode 5 der Cersei snakker med King Robert, hvor er den i boka? Er jo bare de to i rommet og så vidt jeg husker er det verken ett kapittel sett fra Cersei eller Robert sin side? Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Har lest første boka og sett serien et par ganger. Men det er noe jeg lurer på. F.eks. den scenen i episode 5 der Cersei snakker med King Robert, hvor er den i boka? Er jo bare de to i rommet og så vidt jeg husker er det verken ett kapittel sett fra Cersei eller Robert sin side? Er masse scener i serien som ikke eksisterer i bøkene pga. POV. Det er sånn når man adapterer det til andre format. Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 Har lest første boka og sett serien et par ganger. Men det er noe jeg lurer på. F.eks. den scenen i episode 5 der Cersei snakker med King Robert, hvor er den i boka? Er jo bare de to i rommet og så vidt jeg husker er det verken ett kapittel sett fra Cersei eller Robert sin side? Er masse scener i serien som ikke eksisterer i bøkene pga. POV. Det er sånn når man adapterer det til andre format. Ja, det jeg syns det virka som. Syns bare det er litt rart å legge til ting sånn uten videre, men regner med de snakker med George R. R. Martin angående hva de skal legge til. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 7. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 7. mars 2012 George R.R. Martin er vel med å lage tv-serien også, så det meste går vel innom ham. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Vil lage åtte sesonger av «Game of Thrones» Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 8. mars 2012 Rapporter Del Skrevet 8. mars 2012 Det hadde vært noe! Men dog er jeg redd for at det skal bli som "Lost" at historien renner bort og det blir laget mer episoder kun for å lage mer episoder. Selv er jeg mer fan av serier som holder et meget høyt nivå gjennom alle sesongene og ikke dreper seg selv med å lage for mange. Men klarer skaperne å lage 8 sesonger som har tilsvarende nivå som sesong 1 så er det rett og slett fantastisk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå