Gå til innhold

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kommer ofte an på den norske/nordiske distributøren hva som er mulig og ikke. Er Scanbox som har denne i norge, så det kan være at de har droppet valget for å ikke ha tekst her. Anbefaler å klage til de, så de tenker seg om til senere anledninger!

 

Jeg kjøper en del bluray, og har ikke opplevd slikt. De færreste importørene gjør sånt, men unntak skjer tydeligvis?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Har lest første boka og sett serien et par ganger. Men det er noe jeg lurer på. F.eks. den scenen i episode 5 der Cersei snakker med King Robert, hvor er den i boka? Er jo bare de to i rommet og så vidt jeg husker er det verken ett kapittel sett fra Cersei eller Robert sin side?

 

Er masse scener i serien som ikke eksisterer i bøkene pga. POV. Det er sånn når man adapterer det til andre format.

Lenke til kommentar

Har lest første boka og sett serien et par ganger. Men det er noe jeg lurer på. F.eks. den scenen i episode 5 der Cersei snakker med King Robert, hvor er den i boka? Er jo bare de to i rommet og så vidt jeg husker er det verken ett kapittel sett fra Cersei eller Robert sin side?

 

Er masse scener i serien som ikke eksisterer i bøkene pga. POV. Det er sånn når man adapterer det til andre format.

 

Ja, det jeg syns det virka som. Syns bare det er litt rart å legge til ting sånn uten videre, men regner med de snakker med George R. R. Martin angående hva de skal legge til.

 

 

 

Lenke til kommentar

Det hadde vært noe! Men dog er jeg redd for at det skal bli som "Lost" at historien renner bort og det blir laget mer episoder kun for å lage mer episoder. Selv er jeg mer fan av serier som holder et meget høyt nivå gjennom alle sesongene og ikke dreper seg selv med å lage for mange. Men klarer skaperne å lage 8 sesonger som har tilsvarende nivå som sesong 1 så er det rett og slett fantastisk!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...