Shruggie Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Nå har vel ikke hele norge tilgang til canal+? Nei, selvsagt, men vanligvis tillater ikke slike kontrakter sending i samme land i X år. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Går på NRK3 torsdagskvelden, reprise laurdag. Dei har ikkje kome så longt, akkurat. Sendte episode to denne veka. Synest det er kjekt, då kan eg prakke serien på folk som ikkje gidd å følgje amerikansk sendeskjema eller betale for Canal+. Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 (endret) Og på NRK1 etter kveldsnytt fredag. Tekstet på nynorsk. Endret 15. januar 2012 av Bagh Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Hadde ikkje eg fått med meg, men jo fleire, jo betre. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Tekstet på nynorsk? Tragiske dritt Norge. Kan vel ha den på bokmål, men det finnes idiotiske regler som tilsier at nynorsk også skal ha sin del av TV. Tragisk, men sant. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Tror det var snakk om at 1 av 3 sendinger ble tekstet på nynorsk. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Om 1 av 3 sendinger er tekstet på nynorsk er det jo ikke noe problem, iallefall ikke for meg. Er jo alltids de som har problemet. Foretrekker uten tekst i det hele tatt. Om det skal være tekst må det være engelsk for min del 1 Lenke til kommentar
Licht Skrevet 15. januar 2012 Del Skrevet 15. januar 2012 Den nynorske tekstinga av GoT er jo fantastisk. Komplett med utruleg corny omsette namn. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Produksjonsvideo fra Kroatia http://www.youtube.com/watch?v=7p5ItWizs08 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Ny trailer på mandag for sesong 2. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Holder meg unna alt sånt,syns at dagens trailere ofte avslørerer så alt for mye av handlingen. Bare synd at kinoen måtte ødelegge Hobbitenforbudet mitt. 2 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Tekstet på nynorsk? Tragiske dritt Norge. Kan vel ha den på bokmål, men det finnes idiotiske regler som tilsier at nynorsk også skal ha sin del av TV. Tragisk, men sant. Dakar liten. Forstår ikke nynorsk. Det er da man skulle ønske at man følgte med i norsktimene. 4 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 (endret) Tekstet på nynorsk? Tragiske dritt Norge. Kan vel ha den på bokmål, men det finnes idiotiske regler som tilsier at nynorsk også skal ha sin del av TV. Tragisk, men sant. Dakar liten. Forstår ikke nynorsk. Det er da man skulle ønske at man følgte med i norsktimene. Fulgte* Eller man kan vel si begge deler, uff, ondt i hodet Endret 27. januar 2012 av Hyrlen Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Tekstet på nynorsk? Tragiske dritt Norge. Kan vel ha den på bokmål, men det finnes idiotiske regler som tilsier at nynorsk også skal ha sin del av TV. Tragisk, men sant. Dakar liten. Forstår ikke nynorsk. Det er da man skulle ønske at man følgte med i norsktimene. Sier jeg at jeg ikke forstår nynorsk? I tillegg så ser jeg ikke poenget med å kunne å skrive korrekt nynorsk når jeg ikke har brukt nynorsk siden skolen. Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Det er er en forskjell på å skrive nynorsk, og det å lese nynorsk. Sistnevnte trenger du åpenbart å kunne. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Jadda.... Blir spennende med ny sesong dere. Og eg har hørt at de snakker engelsk! Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Ja, uff. Til og med Dothraki. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Oversettelsene er ganske trege uavhengig om det er NN eller BM. Husker ingen gode eksempler i farta, men er alltid noe jeg reagerer på i hver episode. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. januar 2012 Del Skrevet 28. januar 2012 Liker de som norsub kommer med. Har som regel ikke oversatt "fagordene". 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. januar 2012 Del Skrevet 30. januar 2012 Nye traileren er her. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå