Kakebakelate Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Ikke overraskende i det hele tatt egentlig. Så lengede tar å lager nok sesonger til å ta med bok 3 skal jeg være fornøyd. Så en 3-4 sesonger til burde være å forvente. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 "Den onde lord Tywin Lannister" .. En skulle tro det var Barne-TV de omtalte. 2 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. desember 2011 Del Skrevet 8. desember 2011 Latterlig å bruk ond, han har bare andre intensjoner men samme mål som alle andre. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Det går visst heftige rykter om at skuespillere har fått beskjed om å forberede seg på 9 måneder filming neste år. Aka at HBO vil godkjenne S3 og S4 samtidig, noe som vil effektivisere filmingen. Men, nå vet man aldri. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Ay ay ay, det høres jo veldig ut som bok 3 da. Selv om bok 2 kanskje fortjener mer enn en sesong? Lenke til kommentar
Sgt.T.Grant Skrevet 11. desember 2011 Del Skrevet 11. desember 2011 Good News. A new Game of Thrones Season 2 teaser will air this Sunday on HBO before the Boardwalk Empire season finale. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Teasertime! http://www.youtube.com/watch?v=sBrsM_WlfV8 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. desember 2011 Del Skrevet 12. desember 2011 Bare ca 4 måneder igjen... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hva er yndlingslåta til huset Stark? Her kommer vinteren. 2 Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 Hva er yndlingslåta til huset Stark? Her kommer vinteren. Hørt mye på den i det siste? Syns det var en Her kommer vintern referanse i Skyrim-tråden også... Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 15. desember 2011 Del Skrevet 15. desember 2011 (endret) Hører alltid mye på den låta. Ikke minst om høsten. Ingen fest uten. EDIT: Åja, det var visst jeg som kjørte den referansen. Det hadde jeg allerede glemt. Endret 15. desember 2011 av Isbilen 1 Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Bronn doing his thing 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Det der er mer kvalitet. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 16. desember 2011 Del Skrevet 16. desember 2011 Jeg har så lyst på en sånn frakk som flagrer i vinden. Men den må flagre hele tiden, så folk ikke ser hvor feit jeg er Innebygde vifter kanskje... 1 Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Brukt dagen på å se gjennom sesong 1, ganske kul serie. Vet ikke om det hjelper å ha lest bøkene først, men jeg syns det var litt vanskelig å holde følge med på hvem som er hvem og slikt. Tok seg opp ganske bra rundt episode 6-7 da Ser fram til sesong 2, kanskje man burde lese bøkene mens man venter? 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. desember 2011 Del Skrevet 18. desember 2011 Vet ikke om det hjelper å ha lest bøkene først, men jeg syns det var litt vanskelig å holde følge med på hvem som er hvem og slikt. Her er en fin oversikt over navn og et kart: http://viewers-guide.hbo.com/ Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 21. desember 2011 Del Skrevet 21. desember 2011 http://www.westeros.org/GoT/News/Entry/HBOs_Bluray_DVD_Press_Kit_Has_the_Goods/ MHMHMHMHMHM! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. desember 2011 Del Skrevet 31. desember 2011 http://www.youtube.com/watch?v=c6YXSzfRgv0 Peter Dinklage (Tyrion) i hovedrollene sammen med Mark Boone Jr (Sons of Anarchy). Lena Headey (Cersei) i en mindre rolle. I tillegg er Tim Roth, Steve Buscemi, og Seymour Cassel med i filmen. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 5. januar 2012 Del Skrevet 5. januar 2012 Den beskrivelsen traff vel serien right on? Sex, drager......og rock'n'roll 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå