Filmvenn Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 (endret) JA GI OSS MER BLOD! AAAWWW JEG FORVENTER EN HEAVY METAL BLODMETALL SLOSSING HER! RAWR RAWR!!! Når du har lest bøkene så langt, så veit du noe hva som kommer som kommer på tv-serien og. Endret 5. september 2011 av Maury Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 JA GI OSS MER BLOD! AAAWWW JEG FORVENTER EN HEAVY METAL BLODMETALL SLOSSING HER! RAWR RAWR!!! Når du har lest bøkene så langt, så veit du noe hva som kommer som kommer på tv-serien og. SPOILER! IKKE LES HVIS DU IKKE HAR LEST BOK 1 OG 2! SPOILER! Første slaget i bok 1 ble jo skildret helt feil, Tyrion ble jo slått ned før slaget i TV-serien, så vi så ingen ting. Ganske kjipt om vi ikke får se noe av Blackwater for eksempel, hvis de bare viser det fra Sansas POV Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 5. september 2011 Del Skrevet 5. september 2011 Får sikkert kjeft fra ikke-bok leserne, men la gå. Spoiler. Tror jeg leste på WIC.net eller GRRM sin blogg at han hadde skrevet ett ganske stort manusskript og at han håpte det ble gjennomført. Han fleipte vel også på Comicon om at alle der kunne gi han småpenger oppi hatten sin slik at Blackwater ble gjennomførbart og stort Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Gangske sikkert at hun ikke har lest igjennom kontrakten ordentlig, eller hatt noe form for research? An up and coming Dublin actress walked away from a role on HBO’s Game of Thrones when she realized she was going to have to shoot an erotic scene on set of the show’s second season. Lisa Nolan insists she was promised ‘no nudity’ when she signed her contract with the show and that as soon as she arrived on set she was asked to remove her clothing. http://hbowatch.com/model-quits-game-of-thrones-over-sex-scene/ Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Hvem var det hun skulle spille? Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ut fra resumeen hennes vil jeg påstå at det neppe var en navngitt char. Og det der ser ut som et PR-stunt. Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 6. september 2011 Del Skrevet 6. september 2011 Ja høres jo sånn ut, Melisandre til Stannis er jo allerede castet og det er vel ikke noe spesielt av nye damer så vidt jeg vet, i allefall ikke noen av viktighet, sikkert bare en forbigående tøs Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 http://www.geeksugar.com/Game-Thrones-8-Bit-Video-18596692 Hehe Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 8. september 2011 Del Skrevet 8. september 2011 http://www.geeksugar.com/Game-Thrones-8-Bit-Video-18596692 Hehe Genialt Lenke til kommentar
SpinozaSittSkjegg Skrevet 12. september 2011 Del Skrevet 12. september 2011 Hvem var det hun skulle spille? Hun ser ut som en Arianne Martell (muligens), men siden det er sesong 2 det er snakk om kan det kanskje være Alyanne? Oh, well, foretrekker skuespillere foran modeller. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 ... Alayaya du mener? Ingen Alysanne som jeg husker som faktisk har en rolle i boka. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 ... Alayaya du mener? Ingen Alysanne som jeg husker som faktisk har en rolle i boka. Alayne = sansa, men det er vel først i slutten av tredjeboka. Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Sure, men de kommer jo ikke til å recaste Sansa bare fordi hun farger håret. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. september 2011 Del Skrevet 13. september 2011 Hun blir aldri stor om hun skal være så prippen. Dvs. med mindre hun er en god skuespiller da. *Prrprrfft* :!: Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 21. september 2011 Del Skrevet 21. september 2011 Vet ikke om folk har fått med seg dette, men skuespilleren Nathan Fillion er en kjempefan av Game of Thrones. Han så første sesong, kjøpte bøkene, leste først boken, så første sesong igjen å var i bok 2 under Comic Con. Så i en liten trailer for neste ukes Castle at han klarer å lure inn en liten referanse til Game of Thrones :-) Her er ett intervju fra Comic Con der han nevner at han har blitt hektet på Game of Thrones. Han nevner det fra 3min23sek. http://www.youtube.com/watch?v=BUFgXBRx1d8 Her er traileren for neste ukes Castle der han nevner Game of Thrones http://www.youtube.com/watch?v=87izNWOT37E&feature=related Lenke til kommentar
SpinozaSittSkjegg Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 ... Alayaya du mener? Ingen Alysanne som jeg husker som faktisk har en rolle i boka. Det var navnet jeg tenkte på Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. september 2011 Del Skrevet 23. september 2011 Haha HBO begynner å reklamere sesong 2 av Game of Thrones som serien der Peter Dinklage vant Emmy for. Herlig, han fortjener det. Han er sammen med Emilia Clarke det beste med serien for min del. Likte Sean Bean, men Sean Bean er Sean Bean. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 Bare så det er sagt, og over. Sesong 2 er offisielt annonsert at kommer i april 2012. As we have told before. 1 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 2 april folkens! Lenke til kommentar
koots Skrevet 11. oktober 2011 Del Skrevet 11. oktober 2011 2 april folkens! Lurer på om du leste litt fort nå No specific premiere date has been announced Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå