Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Game of Thrones - Sesong 8 (USA-sendetid) | ÅPEN BOKPRAT IKKE LOV! BRUK SPOILERE!

Anbefalte innlegg

## Boksnakk om ting som ikke har skjedd er puttet i spoiler av ilpostino ##

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

De forlater ikke Castle Black før bok 2, men det helt på slutten med Daenerys i sesong 1 er det samme som slutten på siste kapittelet i bok 1.

Endret av ilpostino
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

At tv-serien er basert på bøker må du nok bare leve med, og det er jo veldig naturlig å sammenligne de to. Enda mer unødvendig med masing og klaging på bokprat når man heller bare kan rapportere om man mener det er upassende.

Og det som er enda mer unødvendig er klaging på klagingen. And the circle goes on and on and on.

Folk lærer jo ALDRI i denne tråden. Det må være en god menge daunakker rundt om på dette forumet, for nå har det jamen vært snakka om mange ganger her i tråden. Og stadig dukker det opp.

Det står jo pinadø i trådtittelen, hvor fordømt vanskelig skal det da være å bruke spoiler?? UTEN UNNTAK når det kommer til bokmas.

• Liker 5
Lenke til kommentar

At tv-serien er basert på bøker må du nok bare leve med, og det er jo veldig naturlig å sammenligne de to. Enda mer unødvendig med masing og klaging på bokprat når man heller bare kan rapportere om man mener det er upassende.

Det vi ikke trenger å leve med er at folk skriver om bøkene i en tråd for TV-SERIEN. Spesielt når det står *bokprat i spoilertags* i emnetittelen.

Sier som Jotun, er helt sinnsykt merkelig at dette skjer gang på gang på gang. Hvor vanskelig kan det være.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det vi ikke trenger å leve med er at folk skriver om bøkene i en tråd for TV-SERIEN. Spesielt når det står *bokprat i spoilertags* i emnetittelen.

Sier som Jotun, er helt sinnsykt merkelig at dette skjer gang på gang på gang. Hvor vanskelig kan det være.

Ja, "bokprat i spoilertags", ikke "bokprat forbudt". Spesielt når folk spør spesifikt om bøkene i sammenheng med tv-serien, så skjønner jeg ikke problemet med at det blir et par posters diskusjon om emnet, særlig når det som diskuteres har skjedd i tv-serien.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Fordi det står at det skal tas i spoilertags... Da skriver man det i spoilertags. Det er faktisk ikke verre, men noen får det ikke til. Folk har spoila ordentlige ting på det før, og det kommer til å skje igjen om folk ikke får høre det når de skriver om bøkene.

I tilegg er det en egen tråd om bøkene på tv-serie delen av forumet. Bruk den.

Lenke til kommentar

Jeg har aldri vært uenig i at det skal tas i spoilertags, jeg bare kommenterte at Jotun (for n-te gang) mente boksnakk ikke skulle foregå her i tråden, noe tråden ikke har noe regel om.

Ble boksnakket tatt i spoiler? Nei.

Skal det da tas i tråden? Nei.

Comprende? Eller trenger du at det gnis skikkelig inn?

Eg foreslo kun å gå i en annen tråd som omhandler serien OG bøkene hvis man ønsker å diskutere bøkene. Men det var kanskje litt tungt å forstå.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har nettopp sett ferdig sesong 1. Forbauset meg over at Daenerys overlevde flammene, når broren hennes døde av tilsvarende tidligere. Var det hennes gener som beskyttet henne, eller var det drageeggene og de nyfødte dragene?

Er vel det at hun er "The Last Dragon" og dermed tåler hun ild.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...