Licht Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 (endret) Ikke at jeg synes boksnakk er negativt, men ting i forbindelse med dagens lansering osv. passer gjerne greit her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1262414 Den tråden kunne trengt en aktivitetsinjeksjon. Endret 12. juli 2011 av Zealuu Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Er disse bøkene kun å få tak i på engelsk eller kan man få tak i de på norsk? Det er en norsk versjon av den første boken ute, A Game of Thrones. Er usikker på de 3 andre bøkene som er ute. Den fjerde boken er det garantert ikke en oversettelse av, den kom ut idag. http://www.capris.no/product.aspx?isbn=829305929X Verdt å merke seg at det ikke er hele bok én, bare omtrent halvparten. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 12. juli 2011 Del Skrevet 12. juli 2011 Jepp... neste del av den kommer i august. Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 I vargens tid? Hva faen? OG bare halve boka? Dustete Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Tro det den som kan, enkelte ting høres helt forferdelig ut på norsk. Lurer på om de har forandret noen av navnene i den norske versjonen... Jon Snø, Kongemyrderen Jaime, Fjellet som rir. Går rykter om at 3 skuespillere er castet, en fra Camelot som er kansellert; http://winter-is-coming.net/2011/07/report-3-actors-cast-one-from-recently-canceled-camelot/ Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Min mor har den norske oversettelsen og den suger balle. Les på engelsk. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Problemet er at jeg er ingen lesehest, spesielt ikke når språket kommer til engelsk. Etter å ha sett sesong 1 hadde det vært gøy å ha noe å gjøre frem mot April. Lenke til kommentar
Rampage Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Da er det på tide å bli en. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Problemet er at jeg er ingen lesehest, spesielt ikke når språket kommer til engelsk. Etter å ha sett sesong 1 hadde det vært gøy å ha noe å gjøre frem mot April. Lydbok? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 13. juli 2011 Del Skrevet 13. juli 2011 Problemet er at jeg er ingen lesehest, spesielt ikke når språket kommer til engelsk. Etter å ha sett sesong 1 hadde det vært gøy å ha noe å gjøre frem mot April. Lydbok? Av hele serien? Tror jeg foretrekker å lese den da. Har bestemt meg for å gi den et forsøk. Selv om ikke alle ord er like lett å forstå så vil nok forståelsen fortsatt være der. Lenke til kommentar
CThomassen Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Fikk levert bøkene med budbil på jobb i dag! Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Synes ikke den er vanskelig skrevet... Eneste navnet jeg synes er genialt er "nattens brorskap" Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Game of Thrones med 13 Emmy nominasjoner, spennende. Og Peter Dinklage er nominert. Best Drama Series: Game of Thrones Supporting Actor in a Drama Series: Peter Dinklage as Tyrion Lannister Writing in a Drama Series: David Benioff and Dan Weiss for “Baelor” Directing in a Drama Series: Timothy van Patten for “Winter is Coming” Casting in a Drama Series: Nina Gold and Robert Sterne Costumes for a Drama Series: Michelle Clapton and Rachael Webb-Crozier for “The Pointy End” Hairstyling in a Single-Camera Series: Kevin Alexander and Candice Banks for “A Golden Crown” Main Title Design: Angus Wall, Robert Feng, Kirk H. Shintani, and Hameed Shaukat Non-prosthetic Makeup in a Single-Camera Series: Paul Engelen and Melissa Lackersteen for “Winter is Coming” Prosethtic Makeup in a Series: Paul Engelen and Conor O’Sullivan for “A Golden Crown” Sound Editing for a Series: Stefan Hendrix, Tim Hands, Michelle McCormack, Steve Fanagan, Andy Kennedy, Jon Stevenson, Robin Whittaker, Caoimhe Doyle, and Eoghan McDonnell Special Visual effects for a Series: Adam McInnes, Angela Barson, Lucy Ainsworth-Taylor, Raf Morant, Henry Badgett, Damien Mace, Stuart Brisdon, and Graham Hills Stunt Coordination: Paul Jennings Lenke til kommentar
Tabris Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Kjempe! Menneh... "A Golden Crown" nominert under hairstyling? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 (endret) Ironisk.... Håper virkelig Peter Dinklage drar det i land. De andre nominerte er; John Slattery - Mad Men Andre Braugher - Men of a Certain Age Walton Goggins - Justified Josh Charles - The Good Wife Alan Cumming - The Good Wife Om ikke Peter Dinklage vinner, håper jeg på Walton Goggins. Edit: Listene kan sees her; http://www.emmys.com/nominations/2011/Outstanding%20Supporting%20Actor%20In%20A%20Drama%20Series Endret 14. juli 2011 av Friksjon Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Herlig! Dinklage ftw! Lenke til kommentar
Shruggie Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Latterlig felt, Goggins er vel den eneste jeg har hørt om, og han misliker jeg sterkt. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 14. juli 2011 Del Skrevet 14. juli 2011 Hvordan noen kan mislike Goggins.... Misliker du Nikolai og? 1 Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Okey, nå har jeg altså sett gjennom alle 10 episodene, og jeg skjønner helt ærlig talt ikke hva som gjør at folk roser dette her opp i skyene... I utgangspunktet trodde jeg at jeg skulle like dette her. Jeg har både sett og lest masse fantasy, og liker det veldig godt. Når jeg så at HBO hadde bestemt seg for å produsere dette her var jeg optimistisk og positiv, men allerede etter første episode ble jeg fryktelig skuffet, rett og slett. Jeg klarer rett og slett ikke leve meg inn i dette her i det hele tatt. Det er så vanvittig heftig overspilling fra så og si samtlige skuespillere at illusjonen blir knust totalt fra første sekund. Produksjonskvaliteten ellers er også irriterende, selvom det hadde gått an å leve med hvis det ikke hadde vært for det begredelige skuespillet. Nå har jeg sett fryktelig mye film og serier ellers. Jeg synes f.eks Rome, som jeg har hørt mange sammenlikne denne serien med, var meget bra. Er det bare jeg som er kresen? Selv mener jeg at det er en kombinasjon av dårlig casting, dårlig regi og antakeligvis for mye tidspress som er grunnene til at dette her er så dårlig. Det er jo til tider Hotell Cæsar-nivå på skuespill og regi... Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. juli 2011 Del Skrevet 15. juli 2011 Er det bare jeg som er kresen? Ja. Jeg måtte le litt da du sammenlignet serien med Hotel Cæsar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå